ویرگول
ورودثبت نام
Meteor95
Meteor95
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

-+*( اِم نایت شیامالان )*+-

فاجعه‌های زیست محیطی منجر به نابودی زمین.

از بین رفتن حتمی‌الوقوع و نزدیک تمدن بشری.

مسئولیت را چه کسی باید قبول بکند؟

چه کسی می‌تواند فداکاری کند؟

چه قربانی‌ای؟ در پیشگاه چه خدایی! قرار است موثر واقع شود؟

آخرین فیلم شیمالان مثل بقیه‌ی فیلم‌هایش نیاز به تفکر دارد.

اخطار لو رفتن داستان(اسپویل آلرت):

{{ فقط ایمان داشتن و اعتماد، می تواند کمک کند. }}

احمقانه‌ترین کار این است که فقط یک روایت داستانی و ظاهر قضیه را نگاه کنیم. و بگوییم چقدر بچه‌گانه و مسخره بود. خود من با اینکه همه‌ی فیلم‌هایش را دیده بودم(و بعضی از آنها را چندین بار) این یکی را نتوانستم درک کنم.

یک روز گذشت تا بالاخره متوجه نکات تمثیلی آن(از دیدگاه ذهنی خودم) شدم و به عمق چیزی که می‌خواست بگوید کمی نزدیک شدم بی ‌نقص نیست و انتقادهایی هم می‌شود از آن کرد. ولی نه اینکه آن را متهم کنیم مثل بقیه محصولات جدید هالیوودی قصد ترویج همجنس گرایی و امثال این‌ها را دارد

همه‌ی اجزای داستانی و ریزه‌کاری‌ها در خدمت تمثیلی‌است که در ذهن ما باید شکل بگیرد.

هر چیزی هست! به جز آن داستانی که می‌بینیم. و هیچ چیزی نیست به جز همان داستانی که می‌بینیم.

ضربه‌ای بر در کلبه
ضربه‌ای بر در کلبه


پیچیده مثل همه کارهای شیامالان

بنده هم به چالش ۳۰ روزه وبلاگ نویسی علاقمند هستم و امیدوارم مداوم ادامه دهم

هشتگ: #چالش_وبلاگ‌نویسی


فیلممعرفی فیلمیادداشت فیلمتمثیلمحیط زیست
برنامه‌نویس فسیل شده. دایناسور وبلاک‌نویسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید