ویرگول
ورودثبت نام
Meteor95
Meteor95
خواندن ۲ دقیقه·۲۲ روز پیش

-*( مهمان باخوانده )*-

برام مهمون نسبتا زیاد میاد.

تصمیم گرفتم بعضی نوشته‌ها و خاطرات‌شون رو این‌جا بگذارم.

البته تقریبا همگی ترجمه هستند. یکی اهل کاتالونیا بود در کرونا شش‌ماه گیر کرد در ایران. آخری اهل اکوادور بود و از فرانسته تا چین داشت با دوچرخه میرفت. الآن از پاکستان هم رد شده. الآن یکی دیگه(با دوچرخه) در راه هست:

نام من مایت، اهل آرژانتین است. سرآشپز حرفه ای و علاقه مند به غذا. من با دوچرخه ام دور دنیا سفر می کنم. من فردی ساده، آرام و بشاش هستم. من در حال تحقق رویای خود برای سفر به دور دنیا هستم. به سمت شرق، مردی مفید، آرام و ساکت.


چرا من در سفر هستم

من در حال ایجاد یک نمایه در مورد من فکر می کنم که تجربه خوبی برای افراد شناخته شده در سراسر جهان است، لحظات و داستان ها را به اشتراک می گذارند و در مورد کشورهایشان بیشتر می آموزند.


منافع

با مردم ملاقات کنید، انگلیسی، آداب و رسوم، غذا و فرهنگ را بیاموزید.


موسیقی، فیلم و کتاب

موسیقی: لد زپلین، پسکادو رابیوسو، مرسدس سوسا، چارلی گارسیا، آستور پیاتزولا. کتاب ها: خولیو کورتازار، شاهزاده کوچک، ادواردو گالیانو، گابریل گارسیا مارکز.


یک کار شگفت انگیز که من انجام داده ام

از Machu Picchu، Salar de Uyuni، El Chalten در پاتاگونیا آرژانتین، دوچرخه سواری در آسیا دیدن کنید.


آموزش دهید، بیاموزید، به اشتراک بگذارید

من می توانم برای آداب و رسوم، فرهنگ و زبان اسپانیایی آرژانتین تدریس کنم.

من می خواهم همسرم (چای سنتی آرژانتینی) و فرهنگ من را به اشتراک بگذارم.


آنچه می توانم با میزبان‌ها به اشتراک بگذارم

من می توانم در کارهای خانه، همسرم، تبادل فرهنگی و شرکتم کمک کنم


کشورهایی که من بازدید کرده ام

آلبانی، اتریش، بولیوی، بوسنی و هرزگوین، برزیل، کرواسی، آلمان، یونان، مجارستان، اندونزی، ایران، عراق، ایتالیا، کوزوو، مقدونیه، مالزی، مونته نگرو، نروژ، پرو، فیلیپین، صربستان، اسلواکی، تایلند، ترکیه

ماته
ماته


کشورهایی که در آنها زندگی کرده ام

آرژانتین، آلمان، ایتالیا، نروژ

کمپ
کمپ


دوچرخه سواریسفرسفرنویسیمهمان ناخواندههمسفریاب
برنامه‌نویس فسیل شده. دایناسور وبلاک‌نویسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید