ویرگول
ورودثبت نام
Meteor95
Meteor95
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

-*( میکروچیپ ویروس ملعون )*-

صحبت از میکروچیپ و جی‌پی‌اس در واکسن های کرونا بود

چیزی که من میبینم خود ویروس میکروچیپ و جی‌پی‌اس که هیچ یک سوپرکامپیوتر توی خودش داره.

کرونا گرفتن و عارضه عجیبی که بعد از آن داشتم در همین وبلاگ موجود هست خلاصه قبل از اینکه واکسن ها بیایند کرونا گرفتم تا دم مرگ رفتم ولی خوب شدم و چند هفته از آن گذشت در کنار بقیه عوارضی که همه می‌شناسند. از ریزش مو گرفته تا مشکلات دیگر.. حدود یک ماه بعد از بهبودی دچار کیست و جوش های عجیبی شدم که در نهایت

ویروس ملعون
ویروس ملعون

در نهایت کیست‌های تشکیل شده منجر به منجر به فیستول روده بزرگ شدند که با عمل نسبتاً کوچک مشکل رفع شد و با دوره آنتی بیوتیک اثر کیست‌ها و چرک ها هم از بین رفت .

خارج از نوبت، واکسن چینی نصیبم شد و چهار نوبت سیستمی را هم زدم بعد از نزدیک به دو سوال عجیب‌ترین عارضه‌ی جانبی ویروس به سراغم آمد.

همزمان با درگیری مجدد به گونه‌ی جدید کرونا محل همان کیست‌های قبلی عفونی و مقدمات تشکیل فیستول جدید فراهم شد انگار ویروس حافظه و پردازنده‌ای قوی داشت و هر کاری که دفعه قبل نیمه تمام گذاشته بود یا قصد انجام آن را داشت به یکباره شروع به ادامه ماجرا کرد .

حتی می‌توانم بگویم یک روز قبل از اینکه کرونای جدیدم شروع شود آن عفونت و کیست‌ها شروع به فعال شدن کردند.

توضیح اینکه فیستول عارضه‌ای جسمانی است که هر دو بخش از بدن را که قرار نیست به هم متصل باشند را به هم وصل میکند مثلاً ممکن است بخشی از ریه به داخل قفسه سینه متصل شد در مورد فیستول های روده بزرگ به این شکل هستند که روده بزرگ سوراخ میشود بخشی از محتویات آن به بافت چربی اطراف نفوذ می‌کند.

آن‌ها تشکیل کیست های عفونی می دهند بعد از دوره های تکثیر و بزرگ شدن آنها ادامه پیدا می‌کند در بافت چربی بیشتر نفوذ می کنند راهی برای خروج پیدا می‌کنند که ممکن است این مسیر هنوز متصل به روده باشد یعنی غیر از جریان معمول خروج مدفوع بخشی هر چند جزئی از آن یا یا ترشحات روده بزرگ از طریق این کانال تشکیل شده به خارج از بدن هدایت می شود چیزی شبیه جوش کوچک یا بزرگ که از آن ترشحاتی آزاردهنده کم یا زیاد خارج می‌شود و محل و اطراف آن را آزرده می کند به خاطر نوع ترشحات و محل عارضه بیماری بسیار دردناک است مراحل تشخیص و درمان آن آزار دهنده و بدترین مورد این که هیچ راهی به جز عمل جراحی برای مسدود کردن آن وجود ندارد هدف از نوشتن این یادداشت که به وسیله صفحه کلید سخنگوی گوگل مشغول تایتان هستم تایپ آن هستم این است که این پدیده عجیب مرتبط با ویروس را در جایی ثبت کنم از نظر روحی بسیار پریشان و آزرده هستم تصور اینکه همان مراحل قبلی تا عمل جراحی فواید از هزینه ها و سایر مشکلات قرار است طی شود ذهنم را به شدت درگیر کرده است شاید بعداً این نوشته را ویرایش و اصلاح کنم ولی در حال حاضر به همین تایپ شفاهی گوگل قناعت می کنم شاید اسمش درد دل باشد شانه ای برای گریستن باشد یا چاهی برای فریاد زدن فعلاً پایان


ویروسآنتی بیوتیکعوارض جانبیکروناویروس هوشمند مصنوعی
برنامه‌نویس فسیل شده. دایناسور وبلاک‌نویسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید