ویرگول
ورودثبت نام
Shahab
Shahab
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

قلندری که نوشتن را شروع میکند

اسم من شهابه و از دبستان تا دبیرستان تنها فردی بودم که در مدرسه اسمش شهاب بوده و وقتی اسمم را صدا میکردند 2 دلیل بیشتر نداشت یا به عنوان شاگرد اول معدل بیست(از این خرخونا که آخرش فهمید زندگی چیزهای دیگری جز درس برای عرضه دارد) یا برای اخراج از کلاس به خاطر بحث با معلم یا خندیدن به اون بوده! این تناقض عجیب من بود. راستی تو دبیرستان یه همکلاسی دیگه داشتم که بغل دستیمم بود اونم اسمش شهاب بود. بگذریم..... زیاد از بچگیم و مواجهه به طبیعت و مسایل خواهم گفت.
یه مهندس مکانیک عاشق تکنولوژی و فلسفه که مهندسی مکانیک رو فقط به مطالعه مقاله و حل چند مساله در ماه محدود کردم و به در دنیای تکنولوژی به سر میبرم هستم. چند بار کارآفرینی کردم یه سریاش عالی بودن و الان اسم و رسم دارن و در دنیای تکنولوژی خوبن ، یه سریاشم هنوز که یادشون میفتم میزنم تو سر خودم که وا مصیبتا چرا انقدر بچگی کردم. نویسندگی کردم دوتا رمان و هیچ وقت منتشرشون نکردم چون تو دوم راهنمایی نوشتمشون و اعتماد به نفس لازم رو نداشتم پیگیرش بشم اینو بگم که الان که دوباره میخونمشون به این فکر میکنم که چقدر خوب نوشتم. خوب خودستایی بسه پسر(خطاب به خودم)

این معرفی کوتاه من بود زیاد نمیخوام از خودم بگم چون در ویرگول زیاد خواهم نوشت و با خصوصیات اخلاقی و توانایی ها و ضعف هایم بیشتر آگاه خواهید شد.

این وبلاگ رو شروع کردم تا درباره یک چالش بزرگ که برای خودم طراحی کردم انگیزه بگیرم و دوست دارم شما هم در این مسیر همراهم باشید چرا که من از شما یاد میگیرم و شاید نگارش متون من کمکی به شما کند.

راستش رو بخواید انگیزه اصلیم ارضا حس دوست داشتن بدون قصد و غرض به آدم هاست و دوست دارم به همه کمک کنم تا این راه طریقت را برای تغییر و شناخت خودشون طی کنن من برای چندمین بار در زندگیم سعی کردم یک روند پایدار در زندگیم ایجاد کنم ولی هر بار یک جای کار میلنگید اینبار با مطالعه طریقت قلندرها و ترکیب آن با تکنولوژی های روز به یک روند پایدار برای تغییر مثبت در زندگی رسیده ام که اول از همه میخوام یک دوره 101 روزه ای که طراحی کرده ام را با شما هم همراه باشم.

راستی بگم همه نوشته هام حرف های دلم خواهد بود و میخواهم روح عریان یک ذهن را بدون هیچ سانسوری با کلمات بیان کنم .

هر سوال و کمکی هم در مسیر شکوفایی از دستم براومده برای دوستانم انجام داده ام و انجام خواهم داد. پس رو دربایستی نکنیم باهم و بهم کمک کنیم

این وبلاگ جهت چالش 101 روزه تغییر در جهت خودشکوفایی و ایجاد عادات پایدار برای رسیدن به اهداف توسط من یعنی شهاب نگارش خواهد شد.

امروز 20 تیر 1401 میباشد
از 22 تیر 1401 چالش 101 روزه را شروع خواهم کرد و تصمیم دارم هر روز یا شاید یک روز در میون (به دلیل مشغله زیادم) بنویسم.

دوستدار شما
شهاب


تغییرعادتقلندرچالش101روزه
قلندری در این گیتی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید