ویرگول
ورودثبت نام
Shahab
Shahab
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

چالش 101 روزه تغییر


از بچگی روزایی که برف میومد ساعت 5 صبح قبل از اینکه فردی پا روی برف ها بزاره میرفتم تو حیاط و اولین نفری بودم که پاهامو میزاشتم روی برف های نکوبیده، چه حسی داشت قرچ قرچ برف زیر پا ، عاشق صداشم!

این روزها بیشتر از همیشه حس میکنم برای شروع مرحله جدید زندگیم نیاز دارم تغییر کنم چرا که شروع مرحله جدید زندگیم بسیار پر چالش تر و بسیار عمیق تر هست. برای شروع این مرحله نیازمند یک برنامه دقیق و تشکیل عادت های جدید در زندگیم هستم. حس میکنم در مسیر زیستن در این دنیا و عبور کوتاهم شروع یک چالش دوست داشتنی برایم لازم است.

این اولین بار هست که در این مسیر پا میزارم و میخوام مثل اولین قدم بر روی برف های نکوبیده سر صبح باشه و با پژواک صدایش در سکوت صبح، زندگی من رو هوشیار کنه.

در مرحله اول این چالش سعی دارم بیشتر از همیشه خودم رو بشناسم و کارهای ناتمام زندگیم را تمام کنم.

این چالش اول را تغییر و بزرگ شدن خودم میدانم و ایجاد یک سری اصول و پایبندی به آنها در بلند مدت برایم بسیار حایز اهمیت است.

این روزها در شلوغی های زندگی مدرن من میخواهم قلندروار در مسیر رشد قدم بردارم و دگردیسی مهمی را شروع کنم.

این جسارت را به خود میدهم که بدون پرده با وجود خود روراست باشم و بسیاری از رفتارها و عادات بد را کنار بگذارم و عادت های سازنده برای مسیر آینده ام ایجاد کنم

این چالش را 22 تیر 1401 با برنامه ریزی دقیق به مدت 101 روز شروع خواهم کرد و اگر زمان بهم اجازه بده با شما به اشتراک میگذارم.

هدف از این چالش رسیدن به سلامتی کامل جسمانی ام و کاهش وزن و آمادگی آزمون و همچنین پیشرفت و دگردیسی شغلی هست.

عادات سلامت جسمانی: ورزش روزانه (متناسب با تجویز پزشک) تناسب کالری سوزی و رژیم غذایی

آمادگی اولیه برای آزمون (متناسب با مشاوره متخصص)

رژیم رسانه ای سیاسی و اجتماعی

مطالعه روزانه (متناسب با لیست مطالعاتی سالیانه ام)

و.... برنامه روزانه ام کلا سنگینه همشو نمیشه اینجا نوشت اولویت های اول رو اینجا نوشتم

جایی که امید وجود ندارد باید آن را به وجود آورد
#چالش101روزه

تغییرچالش101روزهانگیزهقلندر
قلندری در این گیتی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید