ویرگول
ورودثبت نام
میلاد بیزینس | Milad Business
میلاد بیزینس | Milad Business
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

اولین شنبه‌یِ کاری ۱۴۰۲

اولین شنبه ۱۴۰۲
اولین شنبه ۱۴۰۲

عیدتون مبارک
سال نو خجسته باد
صدسال به این سال‌ها

امروز شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ می‌باشد؛

میشه گفت روز اولین روزکاریِ سال ۱۴۰۲ که بیشتر کارمندها و کارگران و... سرکار حاضر هستند، یه عده هم از ۱۵ فروردین شروع می‌کنند که خب خوشبِحالشون.

واسه من که ریموت کار می‌کنم و درکنار تیمی که دوستشون دارم و اهداف مشترک داریم؛ زیادی فرقی نداره (هرچند از ۲۹ اِسفند تا دیروز بخاطر آنفولانزایی که جدیداً اومده توی خونه بودم و مریض و هیچ‌جایی هم نرفتیم و هیچ‌کسی هم نیومد عید دیدنی) ولی ذوق شروع داریم که امسال را بسیار بسیارتر تلاش کنیم...

بنظرم کسی که میگه من به سال جدید امیدوارم باید چندتا پرده روی ذهنش نقش بِبَنده از سال پیشِ‌رو

مثلاً دلار بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزارتومان

مثلاً بنزین ۹ تا ۱۱ هزارتومانی
مثلاً گرون شدن موادغذایی، پوشاک و...

فیلترینگ گسترده‌تر و یا کلاً قطع و صیانت اینترنت

احتمال جنگ‌های داخلی و خارجی
و... (خودتون پیش‌بینی‌های بعدی رو بکنید)


وقتی اینارو دیدی توی ذهنت و همچنان میل به تلاش داشتی، بهت میگم به سال جدید خوش اومدی
چون واقعا معلوم نیست آخرسال با این همه تلاش و کوششی که می‌کنی به جایی برسی یا نه.

اگه شک داری که امسال اینطور نیست، به سالی که گذشت فکر کن!

شنبه‌ها روز مهمی هست،

هرچند توی خارج امروز و فردا آخرهفته هست و بازارها از دوشنبه باز میشه ولی ما از بچگی و فرهنگ ایرانی اعتقاد داریم کارها را باید از شنبه شروع کرد!

می‌تونه سال جدید بهونه خوبی باشه واسه شروع جدید و همینطور اولین شنبه‌یِ کاری سال جدید

پس براتون آرزوی موفقیت‌های بیشتر دارم. ??

شنبه1402صیانتایران
???????? ??????????? ??‍?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید