ویرگول
ورودثبت نام
محجوبه واحدیان
محجوبه واحدیان
خواندن ۱ دقیقه·۷ ماه پیش

بودن یا نبودن؟!

نمیدونم چطور بگم اما حس خوبی نیست اینکه احساس کنی خیلی خیلی عقبی از زمان و توانایی هات دل آشوبم و همش فکر می کنم کلی کار عقب مونده دارم اما در حقیقت من اصلن کاری ندارم که عقب هم افتاده باشه تنها چیزی که هست اون احساسه و اینکه من دلم می خواست شغلی یا توانایی خاصی داشتم و از صدقه سرش الان کلی کار سرم می ریخت و نمیدونستم اول کدوم رو تموم کنم

این بلا رو اینستاگرام سرم آورد از وقتی بلاگرها شروع کردن به فعالیت و من هرروز دیدم در مقابل دختری که هنوز بیست و شش سالش هم نشده من هیچ دستاوردی ندارم

نه ماشین آخرین مدل نه خونه تو بهترین محله ی تهران نه مزون یا سالن زیبایی خفن تو زعفرانیه و فرشته نه کافه ی مینیمال نه سفر به اقصی نقاط کره ی زمین و نه…

من نهایت به این نتیجه رسیدم برای خلاص شدن از این احساس بیقراری باید تمام این بلاگرهای موفق و پولدار رو آنفالو کنم تا شدت افسردگیم بیشتر از این نشده

به نظر شما ما خیلی عقبیم یا اونا خیلی جلو زدن؟!

بلاگریعقب ماندگیاین نیز بگذرد
نوشتن روح تازه به من می بخشه، دنیام رو می سازه، آرامش رو به قلبم بر می گردونه یک روزی آرزوم بود نویسنده بشم اما امروز فقط دلم می خواد که نوشتن رو یاد بگیرم به دنیای من خوش آمدید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید