ویرگول
ورودثبت نام
نام نمایشی ?
نام نمایشی ?
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

شاید نقاشی؟?

نمیدونم متنو چجوری شروع کنم عین شما ها تاثیر گذار باشه ولی .. بذار برم سر اصل قضیه

قضیه اینه که آدم هر جور شخصیتی داشته باشه ..حتما به هنر علاقه داره:))

اینو مطمئنم!

انسان زاده ی هنره

اصلا دورو ور تو نگاه کن همچی از هنر جون گرفته میدونی؟:)))

من یکی از کساییم که دلباخته هنره و تو وقت آزادش یه هنر به وجود میاره(ناگفته نمونه سر کلاسم دارم نقاشی میکشم تو دفتر کتابام??)

نمیدونم اسمشو واقعا میشه گذاشت هنررر ولی بنظر خودم قشنگن

میخوای ببینیشون؟

این نقاشیم یه حس خاصی داره.. یه چیزی مثل درک کردن .. یکی بودن.. بین دو جنس (یه صمیمیت قشنگی بینشونه:)))
این نقاشیم یه حس خاصی داره.. یه چیزی مثل درک کردن .. یکی بودن.. بین دو جنس (یه صمیمیت قشنگی بینشونه:)))



توضیحی نداره حقیقتن فقط تماشا کنین
توضیحی نداره حقیقتن فقط تماشا کنین


متن زیرش: و او فرار میکند از فکر کردن به تو مثل رد کردن آهنگی که خیلی دوسش داشت..خیلی!
متن زیرش: و او فرار میکند از فکر کردن به تو مثل رد کردن آهنگی که خیلی دوسش داشت..خیلی!



اینم از اوناس که توضیحی نداده..تماشا کنین
اینم از اوناس که توضیحی نداده..تماشا کنین


این نقاشی مال دوران جاهلیتمه(سال پیش) ولی بد نشده?
این نقاشی مال دوران جاهلیتمه(سال پیش) ولی بد نشده?


نام art: دختر چوپون?
نام art: دختر چوپون?


ایشونم از ایشون
ایشونم از ایشون


قانوم عکاس..
قانوم عکاس..


اینم رفیقمه اسمش بیژنه نمیدونم چرا ازش عکس گرفتم که شما هم ببینینش ولی گرفتم ??
اینم رفیقمه اسمش بیژنه نمیدونم چرا ازش عکس گرفتم که شما هم ببینینش ولی گرفتم ??


نام اثر: بعد نقاشی با سیاه قلم
نام اثر: بعد نقاشی با سیاه قلم


اره خلاصه زد به سرم با این پست پر محتوا وقتتونو بگیرم?

اها و اینکه نقاشی زیاد دارم..وقتی داشتم ورق میزدم از خودم نا امید شدم هه ???

ولی نقاشیای تو کتاب دینی>>>>


اره خلاصه..با اینجور پستا بیشتر حال میکنم تا چیزای فلسفی، سووو دیگه ازینا میذارم .. ?








نقاشیهنرسیاه قلمپست پر محتوانمی‌دانم
توضیحی ندارم که خودمو جالب نشون بدم! ولی35.699738,51.338060
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید