ویرگول
ورودثبت نام
نام نمایشی ?
نام نمایشی ?
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

شاید نقاشی؟?2

بعد یک ماه سلام

با اینکه کسی اینکه نه من تورو میشناسم نه تو منو بازم میگم میدونم دلتنگم بودی

نبودم حس میشد

یه گل دختری اسمش پریسا بود نوتیفش اومد و راجبه نقاشیام گفت:))

بهم انگیزه داد و الان میخوام پارت دو روهم بذارم واستون

اهم اهم


این یکیش
این یکیش



این میتونه مفهوم دار باشه بستگی ب خودتو داره
این میتونه مفهوم دار باشه بستگی ب خودتو داره



متن بالاش مربوط به اهنگ
متن بالاش مربوط به اهنگ



لانا دل ریو مگه میشه کسی نشناسه؟
لانا دل ریو مگه میشه کسی نشناسه؟



این نقاشیم یه حس مادرانه قشنگی داره..اون ارتباط بین نوزاد و مادرش:^
این نقاشیم یه حس مادرانه قشنگی داره..اون ارتباط بین نوزاد و مادرش:^



پیشی رو دریاب:^)
پیشی رو دریاب:^)



اگه بعضی از ویرگولیا تحریک نمیشن با این نقاشیه.. اره اینم میذارم؛]
اگه بعضی از ویرگولیا تحریک نمیشن با این نقاشیه.. اره اینم میذارم؛]



ایهیمم
ایهیمم



اینم واسه علاقه زیادی که به بچه ها دارم!
اینم واسه علاقه زیادی که به بچه ها دارم!



فک کنم دیگه کافی باشه نه؟

وایسا بشمارم چند تا شد..عه 9 تا

...
...


اینم گذاشتم به عنوان دهمی..رند شد!

و..اره خوشت اومده؟

..ایده ای داشتین بگین تا بکشم بعدا بذارم!?

ولی به عنوان کسی که فقط فک کنم 14 تا دنبال کننده دارم این صحنه بهشته:

هعی
هعی

جدیدا قیسمت نمیشه اینگاااررر

این صحنه رو ببینم..???


الان تو اینو خوندی زشت نیست لایک نکنی یا کامنت نذاری؟

اینا حق الناسه خجالت بکش..

خزعبلاتپیشیبداههنقاشی
توضیحی ندارم که خودمو جالب نشون بدم! ولی35.699738,51.338060
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید