ویرگول
ورودثبت نام
Miranda
Miranda
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

چرا کار هامون رو به تعویق میندازیم؟

چرا من کاری رو که چند ماهه میخوام انجامش بدم این همه به تعویق انداختم؟

چون که از انجام دادنش میترسم! چون کار خیلی سختیه ! و من تا الان هی به تعویق انداختمش . گفتم فردا انجامش میدم و فردا هم که از راه میرسید بازم میگفتم : فردا انجامش میدم.

شاید دیگه وقتش رسیده که دست بردارم . به نظرتون میتونم امروز انجامش بدم؟ آیا شما هم مثل من یه کار مهم رو عقب میندازید؟ اگر شما هم مثل من هستید بیایید به خودمون قول بدیم که امروز انجامش بدیم و فراموش نکنیم که امروز فردای دیروزه !


اما الان یه سوال دیگه هم به ذهنم اومد. اینکه چرا من تا حالا تو ویرگول یه نوشته ی طولانی ننوشتم ؟

میتونم امروز یه نوشته ی طولانی بنویسم. اما همینجوری که نمیشه باید یه موضوع خیلی خوب پیدا کنم. یه موضوع خیلی خیلی خوب...

امروز نه ! شاید فردا . اصلا هفته ی بعد . نه ماه بعد بهتره!

حتی دارم این کارم به تعویق میندازم ?!

همین ❤️ !


عقب انداختن کارهابه تعویق‌اندازیچرا کارها را به تعویق میندازیم؟
قشنگ یعنی تعبیر عاشقانه‌ی اشکال..
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید