ویرگول
ورودثبت نام
محمد جواد تقیپور
محمد جواد تقیپور
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

ای تمام دلیل بودنم!

خداوندا، ای تمام دلیل بودنم!
قلب من به مانند صحرایست، خواستنت بذری که با اشک چشمانم آبیاری می‌کنم اما من آن بنده بی‌حاصل تو هستم که تو به خواست من و تنها به اشک‌ من در قلبم جوانه نمی‌ز‌نی. اما تو با گوشه چشمی صحرای من را باغبانی می‌کنی تا زمین لم‌یزرع مرا پر از خودت گردانی.
من در بودن و نبودنم به تو محتاجم. آن روز نیاید که مرا برانی و چشم از من بگیری، که آن روز کجا توانم رفت؟ من هیچم و تو همه.
عزیز من، من آن بنده ناتوان در شکستن و شکسته شدنم. تو خود یاری‌گر تنهایی و شکستگی‌هایم باش و به من بفهمان شکستنم، بر وسعت تو را خواستن می‌افزاید و وسعت احتیاجم به تو را افزون کند.
ای همه دارایی جهانم، مرا بپذیر به کرمت و مرمت کن و بپوشان خطاهایم را. مانند تمام عمر که کوتاهیم را پوشاندی و به لطفت بخشیدی.

مناجاتگناهبندگیمحمدجواد تقیپور
نویسنده، علاقه مند به سینما با رویای بسیار کانال تلگرام: https://t.me/vahmsabz
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید