ویرگول
ورودثبت نام
محسن مرتضوی (mohsen.mortezavi)
محسن مرتضوی (mohsen.mortezavi)
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

مدیر ترسو




مدیر ترسو دوتا موضوع را خوب رعایت میکنه از نقطه امن خودش تا میتونه خارج نمیشه چون میگه انجام دادن کارهای جدید ب ای بدست اوردن نتایج جدید ریسک حساب میشود و حاضره حسرت نداشتن را بک عمر داشته باشه چون ریسک را برای خودش خوب تعریف نکرده و نکردن و دومین چیزی که خوب رعایت میکنه نه گفتن به تمام فرصت های جدید با انواع و اقسام دلیل های بی دلیل و توجیه های بی اساس

مدیر ترسو فقط میگه دوست دارم فروش بالا دوست دارم بیزینس سیستماتیک دوست دارم آرمش کاری

دوست دارم یک ماه بتونم دور از بیزینس با آرامش سر کنم فقط از دوست داشتن حرف میزنه نه از خواستنش و بدست آوردنش چرا چون به مرحله اقدام که میرسه میگه از شنبه از فردا از ماه بعد

مدیر ترسو نباش

اگر انجام ندی ریسک کردی چون دروازه جدید را باز نکردی و تجربه نکردی

استراتژیست فروش و بازارسازی بیزینس کوچ مدیریت و سیستم سازی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید