ویرگول
ورودثبت نام
Mohamadhoseinrezapour
Mohamadhoseinrezapour
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

چرا فروش؟

بذارید با قاطعیت یه ادعای خیلی بزرگ کنم:

همه ی ما فروشنده هستیم!


شاید الان خیلی ها به من خرده بگیرند و بگویند که شغل هایی مثل پزشکی و وکالت، این ها که فروشنده نیستند. اما بذارید من از یک زاویه دیگه به این ماجرا نگاه کنم.

همه ی ما در هر شغلی که باشیم، باید یه عده رو متقاعد کنیم که محصول ما رو خریداری کنند و یا اگر محصولی برای فروش نداریم؛ باید متقاعد کنیم که برای اون کاری که میخوان انجام بدن من مناسب ترم.

شاید ما محصولی نداشته باشیم برای فروش؛ اما باید مهارت و زمان مون رو بتونیم بفروشیم.

پزشکان به بیماران درمان می فروشند، و وکلا به موکلشان، حکم بی گناهی در دادگاه را.

در هر صنف و شغلی که فعالیت کنیم از هر یک ساعت، حدود 24 دقیقه را صرف قانع کردن دیگران می کنیم.

فروش یعنی دیگران رو متقاعد کنیم که:

  • محصول من رو انتخاب کن
  • من بهتر می تونم مریضی تو رو تشخیص بدم و درمانت کنم
  • مهارت من بیشتر به کار تو میاد
  • حرف من درسته و تو به نفعته که حرف منو گوش کنی
  • و...

پس همه ی ما به نوعی فروشنده هستیم؛ گاهی فروشنده یه محصول، گاهی فروشنده یه خدمت و گاهی فروشنده مهارت و زمان خود.



توی روزهای آتی، به این موضوع می پردازم که حالا چطور بهتر بفروشیم؟


به سایت آموزشی من یه سر بزنید:

MaghzAmooz.ir

ارادتمندم🙋‍♂️

فروشمتقاعد محصولبازاریابیکتابمارکتینگ
دانش آموخته DBA از گرجستان؛ دانش آموخته تربیت مدرس QAS انگلستان؛ مولف 3 جلد کتاب؛ مشاور و مدرس فروش و بازاریابی مبتنی بر مغز و...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید