در آخرین #نماهنگ انیمیشنی حمایتشده توسط #همراه_اول با نام «#نائب_الزیاره» که به نوعی ادامه نماهنگ سال گذشته تیم برنامهساز است، اسپانسر ضمن پشتیبانی از تولید این اثر، اقدام به #جایگذاری_برند خود در نماهنگ کرده است. البته این اتفاق فقط در نسخه منتشر شده در فضای مجازی روی داده و تلویزیون از پخش نمای جایگذاری شده برند خودداری کرده است.
? به نظر شما اساساً وقتی قرار است لوگوی #اسپانسر در خروجی به صورت دائم حک شود آیا نیازی به استفاده از تکنیک (Brand_Placement#) وجود داشته است یا خیر؟
? آیا دلیل این رویکرد را ریزبینی زیاد ناظران #تلویزیون برای حذف نمای مد نظر اسپانسر میدانید؟
✅ شرکت همراه اول در ماههای گذشته ضمن اتخاذ رویکردی جدید، در حال #جایگاه_سازی (Positioning#) خود به عنوان یکی از بازیگران مهم تولید محتوا در عرصه رسانهای و #اکوسیستم_محتوایی کشور است.
برنامههای «#منو_بشناس»، «#روایت_مردانگی»، «#مهلا»، «#قدمگاه»، «#موکب» «#میزبان»، «#مهنا» و چندین #کنسرت_آنلاین از جمله برنامههایی هستند که با پشتیبانی همراه اول تولید و پخش شدهاند. در میان این تولیدات، چند نماهنگ، #انیمیشن و #آلبوم نیز با حمایت این مجموعه ساخته و منتشر شده است.
? از نظر شما بهرهگیری مجموعههای اقتصادی از تولیدات رسانهای با درونمایههای #فرهنگی، چه مزایا و معایبی دارد؟
? مجموعههای اقتصادی چگونه میتوانند در راستای #مسئولیت_اجتماعی سازمانهای خود، از محصولات فرهنگی حمایت کنند؟
? در این موارد خاص مورد اشاره، حمایت از تولید این گونه برنامهها را در راستای تقویت #برند همراه اول میدانید یا خیر؟
? میزان حضور استراتژیهای برندینگ و ارزشهای محوری همراه اول در آثار تولید شده به چه میزان است؟
? در چه صورت میتوان همراستایی بیشتری بین محتوای تولیدی و #استراتژی_برند همراه اول ایجاد کرد؟
? #برندسازی_مشارکتی (Co_Branding#) همراه اول با سایر مجموعههای پشتیبان این تولیدات را چگونه ارزیابی میکنید؟
? و در آخر اینکه استفاده از تکنیک جایگذاری (نامحسوس) برند (Brand Placement) را در این زمینه موفقتر میدانید یا حک لوگو روی خروجی و یا تکنیکهای خلاقانه دیگر؟