ویرگول
ورودثبت نام
محمد داودی
محمد داودی
خواندن ۱ دقیقه·۷ ماه پیش

منطق خنده دار تعرفه گذاری ایرانسل

طنز تلخ تعرفه گذاری ایرانسل
طنز تلخ تعرفه گذاری ایرانسل



در حال چرخیدن در اپلیکشن ایرانسل من بودم، که تصمیم گرفتم به بخش " بسته های اینترنتی پیشنهادی" نیز سری بزنم، که در انتهای لیست آن به مورد خنده داری برخورد کردم که گفتم بد نیست شما نیز از این سیاست غلط شرکت ایرانسل برای تعرفه گذاری بسته های اینترنتی خبر دار شوید.در حال چرخیدن در اپلیکشن ایرانسل من بودم، که تصمیم گرفتم به بخش " بسته های اینترنتی پیشنهادی" نیز سری بزنم، که در انتهای لیست آن به مورد خنده داری برخورد کردم که گفتم بد نیست شما نیز از این سیاست غلط شرکت ایرانسل برای تعرفه گذاری بسته های اینترنتی خبر دار شوید.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید بسته‌ی اینترنت ۵ گیگ ماهانه به قیمت ۱۵,۴۰۰ تومن و بسته‌ی ۵ گیگ سه ساعته با قیمت ۱۶,۲۰۰ در اپلیکشن ایرانسل من به فروش میرسد😐

این واقعیت طنز اما تلخ به صراحت عدم نظارت درست بر روی تعرفه گذاری های این شرکت معتبر را بیان میدارد.

امید است که شرکت ایرانسل فکری به حال این نوع تعرفه گذاری نادرست و ناعادلانه‌ی خود بکند. و مسئولین نیز اندک نظارتی را بر این تعرفه ها به عمل آورند.

بسته‌های اینترنتیایرانسلتعرفهطنز تلخبسته اینترنت
علاقه مند به حوزه های بازی و تولید محتوا...ممنون میشم که با فالو کردن خوشحالم کنی.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید