ویرگول
ورودثبت نام
کربلایی محمد حسینی
کربلایی محمد حسینی
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

کربلایی محمد حسینی

روضه اربعین

یک اربعین برای توحیران شدم حسین

مانند گیسوی تو پریشان شدم حسین

زلفی اگر که ماند برای تو پیرشد

دراول بهار،زمستان شدم حسین

کوفه به کوفه، کوچه به کوچه گذر گذر

قاری شدی مفسر قرآن شدم حسین

با چند قطره اشک دل من سبک نشد

ابری شدم بپای تو باران شدم حسین

دیدی چگونه آخر عمری دلم شکست

دیدی چگونه پاره گریبان شدم حسین

زینب اُمّ المصائب است،زینب اسوه صبرواستقامت است، کوه صبر است اما میدانید کجا به اوسخت گذشت امان از آن لحظه‌ای که دید یزید با چوب خیزران به لب های حسین می زد دیگر نتوانست آرام باشد جلوی چشم بچه های یتیم حسین گریبان پاره کرد.

اربعین حسینی تسلیت باد
اربعین حسینی تسلیت باد


اربعینروضهپیاده‌روی اربعین
بعدمرگم جای خیرات هرکجانام حسین بودمرایادکنید،السلام علیک یا اباعبدالله الحسین علیه السلام کربلایی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید