ویرگول
ورودثبت نام
Mohammadizanloo
Mohammadizanloo
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

کروم در مقابل همه چیز ! از فیلترینگ تا تبلیغات

یکی از مشکلاتی که ما همیشه داشتیم سر و کله زدن با سایت های فیلترشده ای بوده که اصلا نمیدونیم به چه علت فیلتر شدن! فقط میدونیم که فیلتر شکن نیازه :/

یا یکی دیگه از مشکلات ما این بوده که وقتی وارد سایتی مثل یوتیوب میشیم انقد تبلیغ میده به ما که واقعا مارو بیزار میکنه از هرچی یوتیوبه

برای یه همچین وقتایی اکستنشن های کروم وارد میدون میشن و خودی نشون میدن :)

راه نصب کردن این اکستنشن ها خیلی خیلی اسونه ولی خوب بازم من عکسشو براتون میزارم که راحت باشید


روی گزینه افزودن به chrome کلیک میکنیم :



یه تاییده میاد براتون که گزینه اد اکستنشن رو میزنید


به همین سادگی و خوشمزگی :)



خوب بریم برای معرفی اکستنشن ها

اگه میخوایید که خیلی سریع وارد منوی جیمیلتون شین و مدیریت کنیدشون از این اکستنشن استفاده کنید

Google Mail Checker

اگه مثل من شدیدا طرفدار تم دارک هستین و کلا با تم لایت مشکل دارین ازین اکستنشن استفاده کنید

Dark Reader

برای رد کردن تبلیغ های یوتیوب از این دوتا اکستنشن استفاده کنین

مسدود کننده تبلیغاتی برای یوتیوب™ مسدودساز تبلیغ AdGuard

اگه خیلی به امنیت حساباتون اهمیت میدید و میخوایید که جای خوبی برای نگهداری پسورد هاتون و برای اکانت هاتون پسورد خیلی امنی داشته باشید

lastpass


چندتا از فیلترشکن هایی که من خودم استفاده میکنم و راضیم

Hoxx

VPN Proxy Stay secure with CyberGhost VPN Free Proxy

هرچند الان با رمز پویا تقریبا فیشینگ غیرممکن شده ولی اگه خواستید از امنیت یک درگاه پرداخت مطمن بشید

ضد فیشینگ درگاه‌های بانکی

اگه شما هم مثل من زبان انگلیسی ضعیفی دارید و نیاز دارید به گوگل ترنسلیت

مترجم Google‬



امیدوارم از خوندن این مطب چیزی دستگیرتون شده باشه و دست خالی نرفته باشید خلاصه که کروم رو دست کم نگیرید :)


نرم افزارکروماکستنشن های کرومchrome extensionوب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید