ویرگول
ورودثبت نام
محمدرضا داودی طراح گرافیک
محمدرضا داودی طراح گرافیک
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

رزومه محمدرضا داودی فرزقی

سلام

من محمدرضا داودی فرزقی ام

چند سال پیش وارد حوزه شدم و خوشحالم که امام زمان من رو انتخاب کردند تا سربازشون باشم.

محمدرضا داودی فرزقی طلبه خبرنگار بسیجی
محمدرضا داودی فرزقی طلبه خبرنگار بسیجی

اینم از عکسم 👆

چون به لباس پیامبر و امامان علاقه زیادی دستم و دارم برای خودم با فوتوشاپ درست کردم

اینم از عکسم👇

محمدرضا داودی فرزقی طلبه خبرنگار بسیجی
محمدرضا داودی فرزقی طلبه خبرنگار بسیجی

یک دو سالی میشه که علاقه زیادی به طراحی و... پیدا کردم و رفتم دنبالش

و یک کانال در ایتا به نشانی khademe_mahdi_aj

ایجاد کردم

باخودم گفتم چرا تو آپارات کانال درست نکنم و رفتم درست کردم و خدارو شکر تو کم تر از یک ما نزدیک به ۳kدنبال کننده رسیدیم

راستی اینو بهتون بگم که اسم کانال من اینه

تیم توسعه خادم مهدی عج - خادم گراف

و یک لوگو برای خودم درست کردم 👇

تیم توسعه خادم مهدی عج خادم گراف
تیم توسعه خادم مهدی عج خادم گراف


خوشحال میشم عضو کانال های ما بشی aparat.com/khademe_mahdi_aj

https://aparat.com/khademe_mahdi_aj

محمدرضا داودی فرزقی نمونه کارامو هم میتونی هم در آپارات نگاه کنید و هم در ایتا و سروش


داودی فرزقیمحمدرضا داودیتیم توسعه خادم مهدی عجخادم گرافرزومه محمدرضا داودی فرزقی
اگه توهم دوست داری عکست بره توی اینترنت حتما ما توی کامنتا عدد ۳۱۳ بزار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید