ویرگول
ورودثبت نام
Mohsen Dehghani
Mohsen Dehghani
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

بهانه تراشی!!!!

سلام دوستان عزیز بعد از برنامه ای که برای خودم گذاشته بودم که هر هفته شنبه ها بنویسم ، این هفته برنامه ام را عمل نکردم و افتاد به امروز

با عرض پوزش از همه

اما حالا چرا باید کاری کرد که عذر خواهی کرد، اصلا فکرشم نکن اما چرا برنامه ای را که برای خودم ریخته بودم را اجرا نکردم

اگر به حرفهای خودمون گوش بدیم می بینیم که همیشه بهانه هایی برای انجام ندادن کارها وجود داره و یا اینکه بوجود میاریم. اما معمولا آدمهای منظم سعی می کنند که به برنامه های خودشون عمل کنند تا بتوانند موفقیت های خود را ببینند.

کسانی که اتفاق می افته که به برنامه هاشون زیاد عمل نمی کنند می خواهند همیشه به آدمها بگویند که وقت انجام دادن کارهایی دیگر را ندارند و وقت کارهای خودشون که می رسه دلیلی برای انجام دادن اون کار نمی بینند یعنی انگیزه کافی برای برنامه ریزی که انجام داده اند نداشته اند که بتوانند بخاطر اون به برنامه عمل کنند.

یعنی این که آدمها برنامه را می ریزند که می دانند چه اتفاقی برای آنها بیفتد و می دانند که بعد از انجام دادن اون برنامه به چه آدمی تبدیل می شوند و چه تاثیری در رشد آنها دارد ، پس سعی می کنند به رشد خودشان کمک کنند ولی آدمهایی که به برنامه های خود عمل نمی کنند نمی دانند بعد از انجام اون عمل چجور آدمی خواهند شد و برای رشد خود برنامه ای ندارد....

حالا این حرفا را زدم اما گاهی اتفاق می افتد که برنامه ها عملی نمی شه را هم نباید به پای اون گذاشت ، گاهی و کمتر از گاهی حواسمون باشه که گاهی را گذشت کنیم ولی وقتی ادامه دار شد یعنی دچار بی هدفی شده ایم

با شما هستم، با هم همراه شویم


برنامهبهانهرشدکوچینگتوسعه فردی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید