ویرگول
ورودثبت نام
Mohsen Dehghani
Mohsen Dehghani
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

قانون ها

قانون ها به چند دسته (؟!) تقسیم می شوند

حالا هر چند تا خدا می داند مثل قانون های شخصی، قانون های خانوادگی، ساختمانی و محلی، اجتماعی و طبیعی

این آخری یک سری قانون هایی است که باید تجربه کنید تا بفهمید قانون است و تا تجربه نکنید و یا از کسانی که یاد گرفته اند ، یاد نگیرید نخواهید دانست که این ها قانونی هستند.

پس سعی کنید قانون ها را یاد بگیرید و به آن احترام بگذارید بخصوص آخری را.

اما بعد

در نوشتن مطالب هم دقت کنید

هفته پیش مطلبی در مورد برنامه ریزی که چرا بهانه تراشی می کنیم و کاری را انجام نمی دهیم نوشتم و دقیقا خودم به همان دردها دچار شدم، داشتم فکر می کردم که بابا سرم شلوغ بوده و فرصت نکردم ، اما وقتی دقت می کنم بهانه ای بیش برای انجام ندادن نبوده است.

حالا این مطلب را گفتم که بدانید که هر چیزی را که در موردش حرف می زنید خودتان هم عمل کنید تا هم برای طرف مقابل اثر داشته باشد و هم خودتان به نان و نوایی برسید.

اما چه ارتباطی با قانون طبیعت دارد. تو اون مساله وقتی دقت می کنم می بینم چیزی را خودم ادعا کرده بودم و وقتی پای عمل اومد لنگ زدم. اگر ریشه یابی بشه می توان به عملکرد بهتری رسید ولی آنچه مسلم است ادعایی صورت گرفته و خودم دچار همان بهانه ها شدم .

این دو هفته را تا خودم را بازیابی کنم و بتوانم برگردم سر برنامه هام

حالا یه کم بهانه تراشی هم بد نیست ها ، آدم خوب می تونه از زیر کار در بره


کوچینگقانون کارمابرنامه ریزیتلاشپیشرفت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید