ویرگول
ورودثبت نام
Mokhless
Mokhless
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

آغاز برنامه نویسی به سبک خودم:))


عکس منو و چارشاخ (راجب چارشاخ در قسمت های بعد توضیح میدم)
عکس منو و چارشاخ (راجب چارشاخ در قسمت های بعد توضیح میدم)

راستی شاید باورنکنین ولی تصویر بالا رو خودم کشیدم:))))))))

سلام خوش اومدید به اولین پست من در ویرگول

خب من تقریبا یه نیمچه برنامه نویسه نوجوونم

نزدیکه 15 سالمه ولی به قول معروف فلفل نبین چه ریزه.........

عاهااااااا قربون عادمه چیز فهم خوشم میاد زود میگیری

خب من میخوام از اول آشناییم با برنامه نویسی تا الانو براتون تو قسمت های مختلف بگم

بامن همراه باشید..........

قسمت اول:آشناییم با داییم:))

شاید براتون جالب باشه بدونید داییم چه ربطی به برنامه نویسیم داره.

خوب در جواب باید بگم که من از وقتی که داییمو شناختم عاشقه برنامه نویسی شدم و ازون موقه تا الان رویای ساختن یک ربات انسان نما تو ذهنمه

راستی داییم یه ادمه جوونه یعنی تقریبا نزدیک27 سالی داره و اینکه یه ادمه خیلی باحاله وتمام کاراش غیر قابل پیش بینیه و همیشه باید منتطر یه غافلگیری ازش باشی.

خب بزارید قسمت اول رو همینجا تموم کنم چون بعضیا مثل خودم حوصله ی خوندن متن های بلندو ندارن

پس تا قسمت بعدی خدانگهدارتون:))

برنامه نویسیمعرفی نامهجوون
یه پسر برنامه نویس و باحال که میخواد با جمع کردن چنتا برنامه نویس دورهم یه گروه بسیار قوی و جوون تو ایران تشکیل بده اگه میخوای عضو گروه بشی این ایمیلمه‪ alizadehabolfazl850@gmail.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید