ویرگول
ورودثبت نام
Mokhless
Mokhless
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

برنامه نویسای جوون حتما ببینن!

انسان با داشتن اهداف بزرگ هرلحظه پیشرفت میکنه

سلام به همتون من چند وقته که دارم برنامه نویسیو به سبک حرفه ای آغاز میکنم در c++وc# دارم تو ویژوال استودیو سی شارپ یادمیگیرم الان واقعا دلم میخواد یه گروه قوی تشکیل بدم متشکل از طراح سایت برنامه نویسای گرافیک و هرچیز دیگه, میخوام یه تیم خفن تو ایران تشکیل بدم کسانی که مثل من جوونن و دوست دارن چندتا رفیق برنامه نویس داشته باشن

دوستان برنامه نویس بدونید که اگه تو ذهنتون یه دستگاه هدف ساز داشته باشید میتونید هر لحظه پیشرفت کنید پس ازتون خواهش میکنم اهدافتونو نکشید.

اگه میخواید به گروه ما بپیوندید به ایمیل بنده پیام بدید:

alizadehabolfazl850@gmail.com

لطفا زیر 18 سال ایمیل بدن

برنامه نویسیگروه برنامه نویسیشرکتی جدیداستارت آپ
یه پسر برنامه نویس و باحال که میخواد با جمع کردن چنتا برنامه نویس دورهم یه گروه بسیار قوی و جوون تو ایران تشکیل بده اگه میخوای عضو گروه بشی این ایمیلمه‪ alizadehabolfazl850@gmail.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید