ویرگول
ورودثبت نام
آموزش تولید محتوا با تیم منا هادوی
آموزش تولید محتوا با تیم منا هادوی
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

کلیپ استوری شب قدر امشب بگو که ای خدا شرمندتم

امشب بگو که ای خدا شرمندتم شرمندتم

وا کن به روی من درو؛ من هر چی باشه بندتم

یا ربنا یا ربنا

من چی بگم وقتی خودت، داری میبینی حالمو

امشب بیا و پاره کن؛ پرونده ی اعمالمو


مداحی امشب بگو که ای خدا شرمندتم شرمندتم


گریه دوای دردمه! از من نگیر این مرهمو

خیلی خجالت میکشم؛ از بس شکستم توبمو

گفتی بیا من اومدم؛ دیدی چطور زانو زدم

با صد امید و آرزو؛ خونت رو امشب در زدم

یا ربنا یا ربنا اغفر لنا اغفر لنا


کلیپ استوری شب قدر امشب بگو که ای خدا شرمندتم
کلیپ استوری شب قدر امشب بگو که ای خدا شرمندتم



مداحی امشب بگو که ای خدا شرمندتم شرمندتم

https://www.aparat.com/v/gYJQv


کلیپ استوری شب قدرکلیپ شب قدرشب قدراستوری شب قدرکلیپ برای وضعیت واتساپ در شب قدر
آموزش برنامه‌های مخصوص ادیت روی گوشی مانند: الایت‌‌موشن، اینشات، کپ‌کات، پیکس‌آرت و....
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید