ویرگول
ورودثبت نام
Omid Tafreshi
Omid Tafreshi
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

اولین نوشته من؛سوال مبهم؟!

خب با سلام به همه دوستان ویرگولی؛

همونطور که میشه حدس زد همین تازگیا با پلتفرم ویرگول آشنا شدم؛ دست برقضا چون احساس میکنم یک نویسنده زبردستی هستم (حالا بنا رو بزارید تعریف از خود) وظیفه خودم دونستم تا شمارو از چشمه جوشان استعداد ها و قرایح خودم مستفیض کنم؛ حالا این احساس چطوری در من پدید اومده یه نگاهی به ریشه موضوع بندازیم؛ که بازهم طبق روال ریشه در کودکی آدم داره؛ بسیار خجالتی و کم صحبت بودم این صفات من تا الان هم ادامه داره اما دانشگاه و بودن در محیط های مختلف در اجتماع باعث شده تا این سن یخورده اصلاح کنم خودم رو؛برای همین سعی میکردم بنویسم چیزهایی که گفتنش سخت بود؛ خیلی سال پیش ک ویرگول نبود؛ با توییتر آشنا شدم؛ مختصر نویسی رو بهمون دیکته کرد و محدودمون کرد؛ اما خب بازم زمینه ای بود برای خالی کردن افکار و احساسات هرچند کم؛ تا اینکه چند روز پیش به لینک وبسایت ویرگول برخوردم؛ و بیشتر اسم این سایت من رو جذب کرد تا نگاهی بندازم به روال کار؛ و واقعا همونچیزی بود که من میخواستم ؛ نوشتن بدون اینکه کسی بشناستت؛ آخه جدیدا همه آشناها ریخته بودن توییتر و بابت هر توییت هجمه ای از تفکرات که فلانی چه فکری کردو این داستانا بهم هجوم میاوردم؛ اینم یه نقط ضعف دیگه من؛ خب من یه مهندس برق هستم؛ بیشتر تفریح مهندس برق بودن ؛ خیلی چیزای جذاب و باحال داره اگه از الکترو مغتاطیس و مخابرات بگذریم D: . در بخش عملی میگم تئوری هارو اصن فکر نکنید؛ حالا نمیدونم تو ویرگول از تخصصم بنویسم ؛ یا اینکه حرف دل و تفکرات...!


دل نوشتهمهندس برقتوییترمبهم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید