ویرگول
ورودثبت نام
مصطفی بشیری داور فوتبال
مصطفی بشیری داور فوتبال
خواندن ۲ دقیقه·۱ ماه پیش

مصطفی بشیری داور فوتبال ایران


مصطفی بشیری متولد 3 مرداد 1381 زاده شهرستان ملایر در استان همدان است .

وی فعالیت داوری خود را در آبان ماه سال 1397 شروع کرد .

این داور جوان و خوش آتیه ملایری درحال حاضر کارشناس تربیت بدنی و علوم ورزشی دارد و دانشجوی ارشد در علوم ورزشی در رشته ( گرایش آسیب شناسی و حرکات اصلاحی ) در حال تحصیل میباشد .

وی به گفته ی خود عاشق رشته ی علوم ورزشی هست و به خواست و علاقه خود وارد این رشته شده و به قول خودش اگر تربیت بدنی قبول نمی شدم هیچ وقت ادامه تحصیل نمیدادم .


خانواده وی :

ایشان در خانواده ای نسبتا پر جمعیت متولد شده است که البته بچه ی آخر خانواده هم محسوب میشود .

که شامل 3 برادر است ( رضا ، داود ، علی )

به گفته خودش اگر علی برادرم نبود من هم عاشق فوتبال و ورزش نمی شدم ، وی افزود من هر چه دارم از خانواده ام دارم . پدر و مادرم همیشه همراهم در تمامی مسیر زندگیم بودن ، من عاشقانه دست پدر و مادرم را میبوسم .


مدارک داوری :

داور درجه ی 3 در سال 1397

داور درجه 2 در سال 1399

داور درجه 1 در سال 1402


مدارک مربیگیری :

مربی درجه ی D فوتبال آسیا ( 1402 )

مربی درجه 3 بدنسازی ( پرورش اندام ) ( 1403 )


اهداف و آینده تحصیلی :

وی دوست دارد استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه شود که بتواند بقیه افراد را به رشته ی جذاب تربیت بدنی و علوم ورزشی بیشتر آشنا کند و همه از خواص ورزش بدانند تا بیشتر عاشق ورزش کردن بشوند .


علاقه های شخصی :

عاشق فوتبال

عاشق داوری و قضاوت

عاشق تحصیلات و خانواده

عاشق موسیقی و خوانندگی

عاشق فیلم دیدن

عاشق طبیعت و گردشگری و حامی محیط زیست


کلید واژه وی در تمامی مراحل زندگی در حین دشواری ها تنها یک جمله هست که .... khoda Bozorge

تمام .

Mostafa_Bashiiri اینستاگرام


بازی لیگ برتر امید های کشور آلمینیوم اراک و ذوب‌آهن اصفهان
بازی لیگ برتر امید های کشور آلمینیوم اراک و ذوب‌آهن اصفهان








ادامه تحصیلمصطفی بشیریعلوم ورزشیفوتباللیگ برتر
مصطفی بشیری داور فوتبال ایران
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید