ویرگول
ورودثبت نام
مستر پیمانی Mr Pymani
مستر پیمانی Mr Pymani
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

تجربه محسن پیمانی از زندگی در شهرستان خمینی شهر

سلام،محسن هستم ، در شهرستان خمینی شهر اصفهان به دنیا اومدم و میخام تجربه هام رو تا سن 23 سالگی در قالب یه مقاله در باب زندگی تو شهرستان خمینی شهر براتون بگم ، من توی بیمارستان اشرفی خمینی شهر به دنیا اومدم و کد ملی ایرانی من با 113 شروع میشه ، شاید براتون جالب باشه بدونین شهرستان خمینی شهر بعد تهران یکی از پر تراکم ترین شهر هاست و من محسن پیمانی این افتخار را دارم که یکی از افتخارات شهرستان خمینی شهر باشم ، این روزا توی خمینی شهر اصفهان خیلی سرشناس شدم چون فیلم های آموزشی ضبط میکنم و کانال آپارات محسن پیمانی با فیلم هایی که ضبط میکنه ترکونده ، راستی اینم بگم که فیلم های من همش رایگانه و کلی چیز رایگان بهتون یاد میده ، مَردم خمینی شهر طبق تجربه من همشون خوب آدمایی هستن و پاکن و همشون حلال خور هستن ، بزرگترین شخصیت شهرستان خمینی شهر به نظر من که واقعا برای مردم کار میکنه و همه دوستش دارن اصغر حاج حیدری شهردار عزیزم و شهردار خمینی شهر هست ، از خیابون های معروف شهرستان خمینی شهر خیابان امیر کبیر هست که خیلی خیابان بزرگی هست و کاسب های زیادی توش دارن کاسبی میکنن ، یکی از اپشن های شهرستان خمینی شهر اینه که به حسینیه ایران معروفه ، توی شهرستان خمینی شهر وقتی ماه عزیزم و ماه مبارک محرم بیاد کل شهر سیاه پوش میشه و همه برای یکی به نام حسین ابن علی (ع) که الهی قربونش بشم عزاداری میکنن و شهر رو سیاه پوش میکنن

شهر من خمینی شهر خیلی تمیزه چون نارنجی پوش های عزیزم همیشه شهرم خمینی شهر رو تمیز نگه میدارن و نمیزارن شهر کثیف باشه ، از همینجا درودی میفرستم به تمومی نارنجی پوشان شهرستان خمینی شهر که شهرم خمینی شهر رو اینقدر زیبا میکنن و هرکس از بیرون شهر بیاد خمینی شهر خیلی خوشش میاد چون شهرستان خمینی شهر شهر تمیزی هست


شهر من شهرستان خمینی شهر پارک های زیادی داره ، از جمله پارک های معروف شهرم خمینی شهر پارک ساحلی ، پارک پیروزی ، پارک بهشت ، پارک چشمه لادر و بام سبز هست که من عاشقشون هستم



از بچگی تاحالا من توی خمینی شهر اصفهان بزرگ شدم و همه محلات و همه جاهاش و همه کوچه پس کوچه هاش رو بلدم ، و مثل کف دستم برات میانبر میزنم و هرجا بخوام میرم


در آخر از شما دعوت میکنم به شهر من خمینی شهر اصفهان سفر کنید و همچنین یک اخطاری دارم خدمت استانداری کل استان اصفهان :

با سلام

دوران اینکه به خمینی شهر و خمینی شهری جماعت اهمیت ندید دیگه تموم شد

محسن پیمانی خمینی شهری از طایفه بزرگ باباعلی که یه کاروان راه میندازه اسمش کاروان کربلا هست و همتون میاین اینجا تا کاروان ما رو ببینید بلند شده و نمیزاره که در حق خمینی شهر ظلم کنید

تاکنون ظلم های زیادی به شهرم خمینی شهر کردید چون به آن اهمیتی نمیدادید ولی این اخطار را از واینر مجازی محسن پیمانی جدی بگیرید که دوران اهمیت ندادن به شهرستان خمینی شهر دیگر تمام شده است چرا که مردم شریف خمینی شهر یکی از مردم پاک و متدین هستند و باید به آن اهمیت دهید

خیلی مراقب خودتون باشید


ارادتمند

محسن پیمانی

خمینی شهراصفهانخمینی شهر اصفهانراهنمای سفر به خمینی شهراصفهان خمینی شهر
?حضرت علی (ع) : بزرگترین آسایش زندگی در گمنامیست ?ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم در رَه مارکتینگ جوانمرد تر از هَر مَردیم هر کجا بوی سئو آید ما را دور الگوریتم های گوگل میگردیم : D ?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید