ویرگول
ورودثبت نام
محمد زحمت‌کش
محمد زحمت‌کش
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

سایز عکس ها در اینستا گرام

خیلی وقت بود درگیر نسبت سایز عکس ها توی اینستاگرام بودم که عکس های با کیفیت تولید کنم و همین باعث شد بلاگ های ایرانی و خارجی رو زیر و رو کنم تا بهترین سایر عکس رو توی اینستاگرام پیدا کنم.

شاید باورتون نشه ولی الان ساعت 1 و 11 دقیقه شبه و من دارم یا عشق این مقاله رو می نویسم تا حتی یه نفر هم که شده به خاطر پیدا کردن بهترین سایز عکس اینهمه بدبختی نکشه

كلا سایز عکس اشتباهه و باید بگیم نسبت عکس

توی اینستا دو تا نسبت عکس داریم

1:1 که بهترین سایز برای این نسبت 1080 در 1080 هست .

4:5 که بهترین سایز در این نسبت 1080 در 1350 هست .

این ابعاد دقیق عکس هست

ابعاد ویدیو هم بعدا بهش می پردازیم

اینستاگرامآموزشدیجیتال مارکتینگ
محمد زحمت‌کش هستم مدیر آکادمی فروش و مدرس مهارتهای فروش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید