ویرگول
ورودثبت نام
علی طاعتی مرفه
علی طاعتی مرفه
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

مینویسم پس هستم [تمرین نویسندگی روزانه]

اگه به دنبال تمرین نویسندگی هستی و میخوای عضلات نوشتن خودت را با تمرین روزانه تقویت کنی، همراه من شو.
در ادامه مطلب میخوام تمرین‌هایی که برای تقویت مهات نوشتن و نویسندگی طراحی کردم رو معرفی کنم تا با هم در مسیر نویسندگی قدم برداریم.

پس اگه:
میخوای هر روز موضوع برای تمرین نوشتن داشته باشی؛
میخوای موضوع برای نوشتن دلنوشته داشته باشی تا راحت حرف‌های دلت رو بنویسی؛
و اگه علاقه داری موضوع برای نوشتن داستان کوتاه خلاقانه پیدا کنی؛
با من همراه شو.

قدم اول در مسیر نویسندگی

به نظرم قدم اول در مسیر نویسندگی اینه که تمام پیش‌فرض‌های ذهنی خودمون رو درباره نوشتن دور بریزیم و اجازه بدیم قلم ما جاری بشه.
و این امکان پذیر نیست جز اینکه اسیر پیش‌فرض‌های ذهنی محدود کننده خودمون نباشیم.

قدم دوم در مسیر نویسندگی

به نظرم قدم دوم تمرین زیاد هست. با تمرین های مختلف هر روز بنویسی. در یک کلام به نوشتن روزانه متعهد بشی.


برای راحت‌تر شدن تمرین نویسندگی، یه کانال تلگرام درست کردم که اونجا هر روز نوشتن رو تمرین کنم.

کانال تمرین نوشتن

Write and Shine.

دوست داشتین در انجام تمرین‌ها همراه من شوید.

ادامه دارد. 🌱

تمرین نویسندگیتمرین نوشتننویسندگیتولید محتوا
نوشته های پراکنده من
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید