ویرگول
ورودثبت نام
علی طاعتی مرفه
علی طاعتی مرفه
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

چالش نوشتن پست ۱۰۷ + کلمه‌ای روزانه

۳۰ سال پیش خيلی دوست داشتم بنویسم، ولی بلد نبودم بنویسم. متاسفانه هرگز در کلاس‌های انشا مهارت نوشتن رو به ما آموزش ندادند!

بزرگ‌تر که شدم، موانع ذهنی بیشتری سدِّ مسیر یادگیری مهارت نوشتن شد؛ و البته گاهی‌اوقات هم تسلیم بهانه‌های مختلف شدم.

تا این‌که امشب (۲۱ام اسفند ۱۴۰۲) تصمیم گرفتم چالش نوشتن ۱۰۷ + کلمه‌ای روزانه رو شروع کنم.

چرا نوشتن پست ۱۰۷ + کلمه‌ای؟

یکی از موانع ذهنی من برای نوشتن، این مسئله هست که حداقل باید یه پست ۵۰۰ الی ۱۰۰۰ کلمه‌ای بنویسم!

شاید چنین مانعی در ذهن تو هم باشد.

به همین دلیل، با کودک درونم قرار گذاشتیم که فقط پست‌های ۱۰۷ کلمه‌ای بنویسیم. اگه هم بیشتر شد، که شده، ولی قرارمون ۱۰۷ کلمه هست.

مارگارت اتوود حرف قشنگی زده:

"اگر منتظر کمال بودم، هرگز یک کلمه نمی‌نوشتم."

پس، یادمون نره که در شروع نوشتن، اسیر کمیت محتوا نشیم. شروع کنیم و البته تلاش کنیم به کیفیت محتوا وفادار باشیم.

🌱

تجربه و نظرت رو بگو، خوشحال میشم بخونم. 😊

🌷

مهارت نوشتنچالش نوشتنچالش وبلاگ‌نویسییادگیریچالش نوشتن پست ۱۰۷ کلمه‌ای
نوشته های پراکنده من
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید