ویرگول
ورودثبت نام
Music & Dance
Music & Dance
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

فیلو = آپارات دوم !!!

سلام دوستان عزیز
بعد از حدود 4 سال فعالیت در سایت فیلو که تقریبا یک سال و نیم رو خیلی فعالیتی نداشتم یه تجربه هایی از این سایت کسب کردم گفتم باهاتون در میون بذارم.

سایت فیلو
سایت فیلو


اگه کانال بنده رو با هم بررسی کنیم

کانال فیلو من
کانال فیلو من

حدودا 4 سال پیش ثبت نام کردم / در این 4 سال مثلا حدود 1.7 میلیون بازدید ویدیو داشتم (دلیل اینکه گفتم مثلا رو در ادامه توضیح میدم) و 24 هزار بازدید پروفایل و 497 دنبال کننده (:
اگه توجه کنید داشته باشید کانال بنده مثلا به عنوان تولیدکننده رسمی ثبت شده که همون روز اول هم ثبت شد و مدت زیادی هم در صفحه اول سایت بود.

خب دلیل اینکه الان این پست رو میذارم اینکه میخوام حواستون باشه وقتتون رو با فعالیت در چه سایتی میگذرونید...
محتوایی که بنده مثلا تولید میکنم بازنشر آهنگ های ایرانی و خارجی و بهترین آهنگ های خارجی با زیرنویس فارسی هست.
در این 4 سال اگه کل درآمدم رو جمع بزنم به 2 میلیون نمیرسه البته گفتم حدود یک سال و نیم فعالیتی نداشتم و درآمدم روزانه زیر 100 تا تک تومنی بوده !
اوایل برای جذب بنده خوب جواب میدادن و پیگیر بودن و درآمدم کم کم به روزی 2000 تومن رسیده بود بعد که در آپارات روزی 6000 تومن درآمد داشتم که اونجام منو از سیستم کسب درآمد حذف کردن ( در یه پست دیگه توضیح دادم) دیگه خیلی تو فیلو فعالیت نداشتم ...
حالا به عنوان یک تولیدکننده ویدیو در فیلو که مثلا باید درآمدش بالا باشه و ...
با مثلا بازدید 1.7 میلیون از ویدیو ها اینکه میگم مثلا یا چون فیکه یا اگه واقعی هست خب درآمدش کجا رفته !؟ 2 میلیون درآمد نداشتم اونم تو مدت 4 سال !!!!!
میگن دوستانی هستن که با بازنشر ویدیو ماهی چند میلیون درآمد دارن ... نمیدونم حرفی برای گفتم ندارم راست یا دروغش با خودشون

مدتی هست هر ویدیوی در سایت هم آپلود میکنم 100 درصد که میشه بعد 10 / 20 ثانیه خطا میده و پیام میده آپلود فایل با مشکل مواجه شده لطفا از صحت فایل ....
به پشتیبانی که گفتم خیلی قشنگ جواب دادن روزانه تعداد زیادی ویدیو آپلود میشه و همچنین مشکلی از سمت ما وجود نداره !!!
بجای اینکه پیگیری کنن که مشکل چیه اینجوری جواب دادن جالب اینجاست که من همون فایل رو هر جا که بگید بدون مشکل آپلود میکنم از هاست های خارجی گرفته تا ایرانی و سرویس های اشتراک ویدیو
به هر حال با 1300 ویدیویی که داشتم هزینه اینترنتی که بابت آپلود فایل ها و وقتی که گذاشتم و ... تو این 4 سال با حساب اون مدتی که فعالیت هم نکردم بدست که نیاوردم هیچ میترسم اگه ادامه بدم بدهکار هم بشم.
روزی 1000 تومن ماهی میشه 30 هزارتومن اونوقت ماهی کم و بیش حدود 150 تومن باید بدم بسته اینترنت مخابرات ...
روزی 10 تا ویدیو میذاشتم میشد ماهی 300 ویدیو و سالی میشد 3650 ویدیو ... (محتوایی که مثلا در یک سال تولید شده)

درسته محتوای خاصی تولید نمیکنم ولی برای تدوین هر کدوم از این ویدیو ها کلی زمان گذاشتم به خصوص ترجمه ی آهنگ ها که خیلی زمان میبره.
دیگه قضاوت با خودتون .

اونوقت کاربر یه سایتی هست روزی یه ویدیو میذاره که میشه سالی 365 ویدیو ... میلیونی درآمد داره ...


دیگه فعالیت در فیلو فایده نداره نداره به دنبال یک پلتفرم جدیدی برای فعالیتم اگه پیشنهاد و یا تجربه ای دارید خوشحال میشم از طریق نظرات با من در میون بذارید تا هم من و دوستانی که این مطلب رو مطالعه میکنند استفاده کنیم.
باتشکر از وقتی که گذاشتید و دردودل های منو خوندید و خندیدید (:



تاریخ بروزرسانی جدید پست : 1402/09/05

باسلام و احترام خدمت دوستان عزیز

از اواخر آبان 1402 درآمد های سایت برای تولیدکنندگان محتوا افزایش پیدا کرده و منم این افزایش رو حس کردم در مورد بازنشردهنده ها چیزی نمیدونم اما اگه این افزایش محدود به یکی دو ماه نباشه و همینطور ادامه دار باشه ممکنه هزینه اینترنت یک ماه اینترنت رو بتونم کسب کنم !

در صورت اتفاق جدیدی حتما شما رو مطلع میکنم (:

کسب درآمدفیلوسایت کسب درآمدکسب درآمد از فیلوسایت کسب درآمد از اشتراک ویدیو
سلام دوست عزیز بنده در حال حاضر به دنبال کار مناسبی برای کسب درآمد هستم (:
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید