ویرگول
ورودثبت نام
نازی کنکوری :)
نازی کنکوری :)
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

کنکور پارسالم چه طور گذشت ؟

چه طور خودم باعث خرابی کنکور خودم شدم!

تنها راهی که من می تونستم به هدفم برسم درس خوندن بود این از همون دوران مدرسه برام مشخص بود، برای همین کتاب برای کسی مثل من همراه لحظه های خوب و بدم شد ،برای اینکه به هدف زندگیم برسم تلاش کردم تا موفق باشم.

تمام سال های مدرسه پر از استرس و با موفقیت گذشت همین باعث شد به خودم مغرور بشم که از پس مدرسه خوب بر اومدم، اما باز هم سختی های خودش رو هم داشت ،اما فکر به هدف سوخت موتور حرکت من به سمت اینده بود.

مدرسه و فشار هاش از یه طرف مثلا : این که هرسه پایه رو باهم بخونم و از طرف دیگه کنکور و تست زدن خیلی به من فشار اورد جوری ک گاهی از زیر درس خوندن در می رفتم ، تا این که کم کاری ها و شیطنت ها با وجود عشق به هدفم کار دستم داد، تا روز کنکور که به خودم اومدم که سر جلسه کنکور نشسته بودم دستام میلرزید و سر تا پا استرس بودم و سوالاتی پیش روم بودن که من از پسشون بر نمی اومدم ،روزی که نتایج اعلام شد هیچ وقت فکر نمیکردم یه عدد چند رقمی باعث بشه اینطور خودم رو ضعیف ببینم،چند هفته خودمو تو اتاق حبس کنم و کلی خودم رو سرزنش کردم ،من می خواستم موفق بشم و مثل دوستام برم دانشگاه اما نه هر رشته و نه هر دانشگاهی و فکر پشت کنکور موندن آزارم میداد ، و بدتر اینکه تلفن ها ساکت نمیشد همه اقوام حتی اونایی که من اصلا نمیشناختم منتظر یه نتیجه درخشان بودن و تمام اعتماد به نفس من توی درس خوندن و موفق شدن و اینکه بتونم به هدفم برسم دود شده بود رفته بود هوا....

شروع دوباره من

من اون روزا خیلی شکستم واسه همین بارها دوران کنکورم رو مرور کردم، برنامه ها و روش درس خوندنم رو بررسی و زیر و رو کردم سبک زندگی و رفتارم رو بازبینی کردم و تصمیم گرفتم امسال اشتباهاتم رو تبدیل به درس عبرت و تجربه کنم و به خودم گفتم پشت کنکور بمونم بهتره از اینه که رشته ای رو بخونم که اصلا مال من نیست.

من نا امید شده بودم اما جا نزدم و دوباره شروع کردم، من باید از نو می ساختم،هیچ کس به اندازه من مسئول این قضیه و حال بدم نبود پس بلند شدم و شروع کردم، خوب می دونم من باید خودم یه کاری برای خودم بکنم باید نتیجه ای که می خوام رو به دست بیارم پس شروع کردم به جبران کردن، روزای بد .

باید ادامه بدم،هر چقدر گریه کنم و سخته باشه برام اما بازم می دونم اینده من به تلاش های درستم بستگی داره انقدر این چند وقت آسیب دیدم که دوست ندارم هیچ کس دیگه ای اشتباه های من رو تجربه کنه پس اینجام تا از اشتباه هام بگم و همین طور از مسیر درستی که یاد گرفته ام باید بر اساسش پیش برم.

به امید پیشرفت و رسیدن به هدفم ، روزی که بیام اینجا بنویسم تونستم .


کنکورپشت کنکوریپشت کنکورقبولی در کنکورسبک زندگی
نازنین هستم ( نازی ) به خاطر کنکور وارد ویرگول شدم و همچنان موندگار شدم اینجا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید