ویرگول
ورودثبت نام
Nafas Khanbeiki
Nafas Khanbeiki
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

فیلم سینمایی ایتالیا ایتالیا _ از معرفی تا نقد

فیلم سینمایی italy italy
فیلم سینمایی italy italy

شاید اگه بخوایم یکی از فیلم های سینمایی عاشقانه ایرانی رو نام ببریم بتونیم فیلم سینمایی ایتالیا ایتالیا رو هم توی لیستمون بذاریم . من این فیلم رو از سکانس های عاشقانه ی معروفش توی اینستاگرام پیدا کردم و همین باعث شد تا کاملتر ببینمش . در واقع همین سکانس های عاشقانه ی فیلم که پر از تک جمله های وسوسه انگیز بود باعث میشد تا دلت بخواد تا آخر فیلم رو دنبال کنی .

تا یه ربع اول فیلم داشتم فکر میکردم که چرا اصن شبیه ویدئوهایی که ازش دیدم نیست و تا همینجا بَسه دیگه اما سارا بهرامی با کاراکتر برفا وارد شد و نظرم رو عوض کرد ؛ شخصیتی اکتیو و پر از هیجان دخترگونه . از فیلم های حامد کمیلی و بازی های درخشانش میشه لیست بلندبالایی تهیه کرد اما این فیلم هم میتونه توی کارنامش ، جایگاه خوبی داشته باشه .

فیلم سینمایی ایتالیا ایتالیا
فیلم سینمایی ایتالیا ایتالیا

موج فیلم بر روی علاقه ی کاراکتر نادر ( نقش اول مرد ) به ایتالیا جریان داره . به طوری که توی همه ی سکانس ها شما رو با خودش همراه میکنه . برفا ( نقش اول زن ) شخصیتی مستقل ، شوخ طبع و خنده رو هستش که در مسیر زندگی مشترک ، دچار تغییراتی میشه . این تغییرات منجر به اختلافاتی بین این زوج میشه و در نهایت ، اون رو از چیزی که بود دورتر میکنه .

ایتالیا ایتالیا
ایتالیا ایتالیا

دیالوگ های رفت و برگشتی و پر سرعت بین طرفین ، طعنه زدن به فضای سینما و سینماگران ، تکرار پلان هایی که تکراری نمیشدن از نقاط قوت فیلم محسوب میشد . میتونم از قشنگترین دیالوگ های فیلم ایتالیا ایتالیا به این جمله اشاره کنم که : من دوسِت دارم و این هیچ ربطی به تو نداره !

قبل از اینکه فیلم رو ببینین اینو بگم که ، فیلم ایرانی ایتالیا ایتالیا پایانی باز داره که البته اونقدرا هم روی مختون نمیره .



این متن دیدگاه شخصی من به عنوان بیننده ی این فیلم هستش . خوشحال میشم نظرات شما رو هم توی کامنت ها بخونم .

فیلم سینماییایتالیا ایتالیافیلمنقد فیلمکارگردانی
اینجا افکارم به جمله تبدیل میشن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید