ویرگول
ورودثبت نام
نفیسه دربندی (نفس)
نفیسه دربندی (نفس)
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

برشی از کتاب چله نامه

محبوب من، سلام!

گفته اند امید همیشه حلال مشکلات است و تا آخرین لحظه نباید ناامید شد؛

اما من معجزه های زندگی ام را در لحظاتی دیده ام که از همه بریده ام، ناامید شده ام و تنها تکیه گاه من تو بوده ای!

آنوقت با بغض و گریه آمده ام، بغل ات کرده ام و پناهم شده ای؛

و شنیده ای همه گفته هایم را در اوج ناامیدی هایم!

اما همین جا تمام نمی شود، دیده ام چگونه در غم ها، در ناامیدی هایم ورق را برگردانده ای و آن روي سکه بازی را نشانم داده ای و گفته ای:

(( حالا دوباره ادامه بده!))

محبوب من، زمان هرچه می گذرد انگار ثابت می کند همه چیز یک چشم برهم زدن است و برای تو همه چیز شدنی است به همان یک چشم بر هم زدن.

محبوب من، باز هم سلام!

✍: نفیسه دربندی (نفس)

?: کتاب مجموعه نامه های عاشقانه((چله نامه))

?: انتشارات آثار برتر


چله نامه
نویسنده. تالیف سه اثر : کتاب خاصه برای تو(نشر رود) ، رمان سلبریتی(نشر مایا) ، کتاب چله نامه (نشر آثار برتر)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید