ویرگول
ورودثبت نام
Nahid Moradi
Nahid Moradi
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

تعهد کاری با عشق و خوشحالی ^__^

حال خووب کاری:)
حال خووب کاری:)

چند روز پیش راجع به "تعهد کاری" می‌خوندم و رسیدم به این تعریف که "میزان علاقه و اشتیاق یه فرد نسبت به کارش تو محل کار"، میشه یه خط‌کش و مقیاس برای سنجش تعهد کاری‌ش.

یعنی اون فرد هر چقدر که نسبت به هدف‌ها، چشم‌اندازها و ماموریت سازمان، حس مسئولیت بیشتری داشته باشه، تعهد کاری بیشتری داره و از دید سازمان متعهدتره!

منطقی هم هست!

آدم متعهد یه سری شاخصه‌ها داره. مثل:

* وجدان کاری

* مسئولیت پذیری

* برنامه‌ریزی و زمان‌بندی

* تصمیم‌گیری تو کار

* کار پذیری

* پذیرش اشتباه

* و غیرو

خوشبختانه نه تنها خودم که حتی دور و بریام (خونواده، دوست و رفقا، همکارا و مدیرا) هم من رو آدم متعهد و مسئولیت‌پذیری می‌دونن :)

شنیدن این حرفا برام لذت‌بخشه و خوشایند :)

کیف می‌کنم و افتخار می‌کنم به خودم^__^

ولی دیروز یه مرحله رفتم بالا

بالااای بالاااا

تو روز جمعه‌ای که با رفقای جانم رفته بودم ددر و دودور ....

وسط قهقهه و خنده و دور از هر نوع فکر کاری ....

چشام هودی‌های برندد شده کافه‌ای رو دید که حقیقتا خوش دوخت بودن و چشم‌نواز.

نفهمیدم دوستم چی گفت، دوان دوان رفتم پیش مدیر کافه و شماره کارگاه دوخت اون هودی‌ها رو گرفتم، برا برندد کردن آسود قشنگم!

همون‌جا بود که به خودم گفتم: ناهیدم دمت گرم!

تعهد و مسئولیت‌پذیری که هچچچچچ

آی لاو مای جاب و کامپنی شدی، رفت! :))))))


aasoodآسودتعهد کاریi love my jobحال خووب کاری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید