ویرگول
ورودثبت نام
Nahid Moradi
Nahid Moradi
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

خرمشهر آبادان اهواز مسجد سلیمان :)

خرم‌شهر قشنگ :)
خرم‌شهر قشنگ :)

خوشبختانه من آدم وابسته‌ای نیستم. تو هیچ زمینه‌ای!

تو کار هم همینم، مثلا وقتی ایونت داریم و من نیاز به سمپل و متریال دارم، اصلا دوست ندارم معطل بشم که آقای فلانی میشه بری اینو بخری؟ آقای فلانی میشه بری سمپل رو تحویل بگیری؟ آقای فلانی میشه بری بازار رو بگردی و فلان چیز رو پیدا کنی؟

خوب یا بد، درست یا غلط، من نه می‌خوام و نه کار و زمانم اجازه میده که معطل و منتظر بمونم تا پیک و کارپرداز شرکت بره و متریال مورد نیاز من رو بخره.

خوشبختانه مدیرمم مثل منه، مثلا وقتی برا ایونت هفته گذشته دید معطلیم و زمان کمی داریم، گفت ناهید خودت برو!

برو بازار رو بگرد و خودت بخر.

بهارستان، البته قدیما ^__^
بهارستان، البته قدیما ^__^

خدا رو شکرررر همون چیزی که می‌خواستم و خریدم و یه سری بیزینس کارت هم گرفتم برا تهیه متریال ایونت‌های بعدی ^__^

این "خرمشهر آبادان اهواز مسجد سلیمان" هم وقتی که تو مسیر ظهیرالاسلام، بهارستان، 15 خرداد، نوروز خان و … بودم، دائم تو مغزم پلی می‌شد و خنده‌م می‌گرفت :))))

من از کار تو شرکت آسود و تیم خفن‌مون تو مارکتینگ راضی‌ام.

همه اینا سراسر تجربه‌ست برام.

یاد می‌گیرم و یادم می‌مونه :)

بازارگردیایونتوابستگیآسودaasood
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید