ویرگول
ورودثبت نام
Narges shahryari | نرگس شهریاری
Narges shahryari | نرگس شهریاری
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

و اینک بهار

از بهار چه بگویم که تکراری نباشد ،که بوی تازگی بدهد ،یک حرف زیبا باشد ،کلیشه های ذهنم را دوست ندارم ،دوست دارم یک چیز نو بگویم ،چیزی که حس کنم روح من هم با آن شکوفه داده،یک فصل جدید میخواهم ،فصل شروع ،من زیبایی بهاری میخواهم ،من شور وشوق اول سال میخواهم،از همان شادیهای کوچک که از خرید سبزه و ماهی سفره ی هفت سین تا زیر پوستت میدود ،همان هوای تازه ای که نه گرم است و نه سرد ،همان بارانهای ناگهان که تازه ات میکند،یک سرخوشی میخواهم از جنس گرفتن عیدی، بوی اسکناسهای نوی تا نخورده .دلم میخواهد به دیدن آدمها بروم و بی هراس و رها دستشان را به گرمی بفشارم ،آرزوی سلامتی کنم برای همه ،آرزوی یک حال خوب تمام نشدنی،لبخندهای واقعی و خنده های از ته دل .دوست دارم غصه ها را توی روز آخر زمستان جا بگذارم و پشت سرم را هم نگاه نکنم ، ،کاش بشود کمی یاد بگیریم از این زمین ،چطور بعد از یک زمستان سخت یکباره شکوفه میدهد، سبز میشود، نو میشود و فراموش میکند هر چیزی که به سردی گذشت .

کاش امسال همه بهار بشویم ،شکوفه بدهیم ،نو شویم ،سبز و تازه.
میشود که همه ی ما شروع یک بهار باشیم،و من میگویم ایمان بیاوریم به آغاز فصل سبز...
بهار طبیعت مبارکتان.

بهار آمدهنو شودوباره بهارفصل تبریکعید اومده بهاره
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید