ویرگول
ورودثبت نام
ناصر سروری
ناصر سروری
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

منافع همان تضاد منافع است؟



بگویم ابتدا نام خدایی , که بی اذنش نمی آید صدایی

چارلی چاپلین ، خداوند همه چیز را در یک روز نیافرید. پس چه چیز باعث شد که من بیندیشم می‌توانم همه چیز را در یک روز به دست بیاورم؟
مارک تواین ، یک دروغ ممکن است دنیا را دور بزند و به جای اولش برگردد؛ اما در همین مدت، یک حقیقت هنوز دارد بند کفش‌های خود را می‌بندد تا حرکت کند.
برای اجتناب از بحران می توانید از سیاست سکوت استفاده کنید. ، سوزان کوئیلیام

سلام . بهتره بگم که ایده این مقاله از کجا شروع شد . پس بریم برای شروع

همین طور که نمی دونید ولی من براتون می گم خوب امسال هم مثل سال های قبل پس از اتمام مدرسه

رفتم سر کار .

با این تفاوت که امسال بیشتر از هر سال به پولی که از کار کردن در میاوردم نیاز دارم چرا؟

برای این که امسال پزشکی قبول شدم و یه فیش پرداختی داشتم برای ثبت نام به 1 میلیون که تو حسابم 0 تومن بود که اعملا بدبخت تر از همیشه .

ترم اولم که ثبت نام نکردم و گفتم من از ترم دوم میام سرکلاس . اونا هم بی تفاوت گفتن باشه .چون این اوضاع بی پولی دانشجو ها براشون تازگی نداشت .

پس من اولیش نبودم وقرار نیست اخریشم باشم.

پس از سر کار شدن تو یه کار سخت و طاقت فرسا با حقوق 30 تا 40 تومن کمتر هر روز تلاش می کردم که تحمل کنم . و خم به ابرو نیارم تا پولی که می خوام بدست بیاد. ( می دونم که نمی تونم با این کار هزینه دانشگاه بدم )

خوب پس از 8 هفته کار جای من عوض شد . اینجاست که این مسُله پیش امد من پشت دستگاهی قرار دادندکه اسمش تولوبور هست وظیفه من این بود که سنگی که میاد رو فقط با یه چوب صاف کنم که کاری راحتی بود ولی کار های در کنار اون دشوار تراز این کار بود .

از اونجایی که من از مکانیکی کمی سر در میارم دیدم که با کمی خلاقیت می تونم کاری کنم که دیکه نیازی نباشه من سنگ ها رو صاف کنم و خود خط سنگ صاف کنه پس شروع به ساخت اون وسیله کردم پس از یک روز

کار ساخت رو به اتمام رسوندم ولی ناگهان به فکر فرو رفتم که اگر من این رو وصل کنم من از کار بی کار می شم

و این ها برای این کار به من حقوق می دن واگر این درست بشه نیاز به من نیست و من از نون خوردن می افتم .

میشه گفت شانس اوردم .

الان که این مقاله رو می تویسم اون وصیله اوراق شده.

در اخر :

سعی کنید کار های که در زندگی می کنید را از زایع مختلف ببینید و بسنجید و گر نه باید بهای اون کاری که با دست خودتون کردین رو بپر دازید .

کارناصر سروریمنافعکار سخت
سلام ناصر سروری هستم محصل در حضوره IT فعالیت می کنم طراحی سایت و دیزاین انجام می دهم می تونی با دنبال کردن من مقالات جدید که منتشر می کنم دیدن کنی و در اخر مطالعه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید