ویرگول
ورودثبت نام
Nasrin Wahidi
Nasrin Wahidi
خواندن ۲ دقیقه·۶ سال پیش

Business,investment

سلام دوستان عزیزم ,بعد از خیلی وقت ها خواستم یک مطلب همرای تان share کنم.دنبال کردن اشتیاق و علاقه میتونه آدم را به قله های بلند موفقیت برسونه,باورهای مثبت میتونه زنده گی مون را تغییر ده.واقعا باورم نمیشه که به چنین جایگاه باشم و هر چی دارم از جانب الله است همیشه شاکر نعمات خداوند باشیم.خدایا شکرت.من کمپیوتر ساینس میخونم سال سومم است.در سمستر 6 یک پروژه داشتم بنام پول دیجیتالی و یا cryptocurrency در قسمت Bitcoin# و Blockchain# آن قدر مطالعه کردم و از هر جا و هر کس که پیش می آمد می پرسیدم و سیرچ میکردم.مردم واقعا تعجب کرده بودن به این کنجکاوی من ,من بر علاوه پروژه که داشتم در چندین سایت کار به پول دیجیتالی را بصورت رایگان آغاز کردم و روزانه ساعت ها مصروف سایت ها بودم.همین پروژه و همین پشتکار همیشه گی من بود که در این جا قرار گرفتم,بلاخره بنابر شوق و علاقه که در قسمت پول دیجیتالی داشتم و همه اشخاص و دوستان نزدیکم که میدیدم به سطح بالای ثروت و درامد رسیدن.بلاخره من هم تصمیم گرفتم که به عنوان یک عضو فعال خانواده و جامعه و حتی کشور حتما باید من هم سهم بگیرم و یک کاری بکنم که دیگر این شرایط و وضیعت خرابی که آلان باهاش روبرو هستم در آینده تکرار نشه.و فرزندان آینده مان دگه احیساس شرم ساری فقر و بی پولی را نکشند.از همان جا که پروژه بیت کوین داشتم .اهداف و اشتیاق که در این قسمت داشتم از همان زمان تا حال 6 ماه طول میکشد که این قسم پروژه ها و مطالب که با تکنالوژی مرتبط بود ,در هر سایت و یا هر social media بود دنبال کردم و مطالعه کردم.وقتی مطالع ام در این قسمت زیاد کردم فهمیدم که واقعا شیریک شدن در این قسم پروژه ها به نفع آدم است.زمانی شد که هر روز استادم یک ویدیو از SKYWAY برایم روان میکرد میدیدمش و هر روز شوق و اشتیاقم زیاد تر میشد.سرانجام راه و روش سرمایه گذاری در این پروژه بزرگ را فهمیدم و با خود فکر کردم که واقعا میتونم میلیونر شوم با خریدن سهام در این شرکت بزرگ SKYWAY سیستم ترانسپورت هوایی

بلاخره اقدام کردم و سهام خریدم و آلان Partner skyway در این شرکت غول پیکر Skyway هستم سال 2019/1/19..خدایا شکرت

در آخر گفت های از بزرگان که واقعا آدم امید وار به زنده گی میکنه و انگیزه میده

موضوع این نیست که کاینات چیزی به شما نمی دهند. کاینات به هر کس همه چیز می دهند، هیچ تبعیضی در کار نیست. فقط باید بخواهید و باور داشته باشید.

"رابرت کالی یر"

تصمیم بگیرید که چه میخواهید بعد روی آن تمرکز کنید. این فرآیند خلقت است. از لحظه ای که شروع به درست فکر کردن کنید، کاینات شما را هدایت میکند و جهت را نشان میدهد.

راندا برن




skywayskywayafghanistanswigsuccesspower
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید