ویرگول
ورودثبت نام
نِوی‌صآد
نِوی‌صآد
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

دو کلام حرف دوستانه?

وقتی به بازخورداتون فکر میکنم?
وقتی به بازخورداتون فکر میکنم?

تا چند ماه قبل اصلا اینجا رو نمیشناختم. گهگاهی به هر دلیلی مسیرم به ویرگول می‌خورد و از مطالبش لذت می‌بردم ولی دقیق کارش رو نمی‌دونستم. تا اینکه یه روز رفتم سراغ وبلاگ هایی که دور هم می‌نویسن. جالب بود؛ این همه قلم پویا و چند وبسایت ساده کم مخاطب. شخصا کلی آدم می‌شناسم که می‌نویسن و چقدر هم خوب می‌نویسن، اما دریغ از یه جای درست و حسابی که هم راحت بنویسن و هم، راحت حرفاشون شنیده بشه.

نهایتا ویرگول رو انتخاب کردم که ثبت نام کنم، نه این که خودم رو نویسنده قدری بدونم یا یه همچین چیزی، نه. ولی جای یه محیط خوب برای نوشتن تو زندگیم خالی بود. اینجا خوبه. آدمای مستعد با قلمای قوی، که نظراتشون رو دریغ نمی‌کنن. چون خوب می‌دونن که هر چقدر به رشد بقیه کمک کنن، خودشون بزرگتر میشن. البته جمعیت کمه و نمی‌شه انتظار زیادی داشت، ولی همینش هم عالیه.?

اینا رو ننوشتم که مثلا از ویرگول تعریف کنم یا بخوام خودشیرینی کنم برای اعضای اینجا. خواستم یه چنتا پیشنهاد بدم، که شاید اینجا رو بتونیم برای خودمون جای بهتری کنیم. نکته مهم: اینا فقط نظر منه و هیچ سود و منفعتی برام نداره و امیدوارم که ناراحت نشه کسی? شمام اگه چیزی به نظرتون می‌رسه اضافه کنید?

  1. دست از مقایسه ویرگول و اینستاگرام برداریم، قرار نیست فالورهامون ۱۰۰۰ تا باشه وفالوینگ هامون ۰.
  2. اینجا محل تعامله، و نه تظاهر. هیچ کدوم از ما سلبریتی نیستیم که بقیه بیان ازمون تعریف کنن و ما هیچ. سعی کنیم روزانه چندتا متن رو بخونیم و نظر بدیم‌. به هم کمک کنیم تا هر روز از دیروز بهتر باشیم.
  3. لایک کردن و کامنت گذاشتن هیچ خرجی نداره اما برای نویسنده دلگرمیه برای نوشتن و بهتر شدن
  4. به نظرات هم احترام بذاریم، قرار نیست همه مثل هم فکر کنن
  5. با بالا بردن تعامل می‌تونیم یه گروه بزرگ بسازیم از آدمایی که در یه چیز مشترکن، نوشتن. بعد می‌تونی خیلی کارا انجام بدیم: چالش، مسابقه، چاپ کتاب، رتبه بندی و... . یه انتشارات بزرگ از همه نویسنده های فعال.
  6. ویرگول عزیز، این یکی رو با شمام. یکم سایت رو ارتقا بده عزیزم.دسترسی به مطالب فالوینگ ها میتونه خیلی بهتر باشه، پروفایل ها و و فضای سایت هم.

۷. بعدی رو شما بگین?

۸. لطفا از این متن بد برداشت نکنید?? لاو یو آل، نویصآد









چاپ کتابویرگولدوستانهانتشاراتویرگول اینستاگرام
اگر من بخشی از افسانه تو باشم، تو روزی به من باز خواهی گشت...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید