ویرگول
ورودثبت نام
NIL
NIL
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

صدا پیشگی برای بازی های ویدئویی

من در این ویدئو به جای شخصیت اصلی بازی Lightning صحبت کردم
من در این ویدئو به جای شخصیت اصلی بازی Lightning صحبت کردم


میگن هیچ چیز بهتر از این نیست که آرزوی کودکی ت، بشه شغل بزرگسالی ت! :)


اگرچه دیزاین و انیمیشن بازی شغل من هست اما از نوجوانی کم کم به صداپیشگی کارکترهای ویدئو گیم علاقه مند شدم. یادمه تریلرها یا بخش هایی از گیم پلی بازی ها رو ریکورد میکردم و جای شخصیت های بازی صحبت میکردم.

10 سال پیش روی تریلر E3 بازی Final Fantasy 13 به جای شخصیت لایتنینگ صحبت کردم. صرفا برای ارضای علاقه و هیجانی که داشتم.


امروز بعد از 10 سال مجددا برگشتم و همون قسمت از کار رو با لحنی متفاوت از شخصیت اصلی بازی، صدا گذاری کردم اما اینبار به عنوان نمونه کار صدا پیشگی :)

که میتونید اینجا ببینید:


https://youtu.be/DT0c2zlznYc


اگر شما بازیساز/ بازیساز مستقل هستید، خوشحال میشم بتونم در کنارتون به عنوان صدا پیشه یا نَریتور همکاری کنم.
کارهای دیگه ی من رو میتونین تو همین کانال یوتوب ببینید.

بازیسازیصداپیشگیویدئو گیمانیمیشنهنر
مامانِ هیکاری ؛ دارای قدرت جان بخشیدن به کارکتر ها و اشیاء بی جان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید