ویرگول
ورودثبت نام
Azar
Azarخدا،زندگی،عشق و دیگر هیچ...!
Azar
Azar
خواندن ۱ دقیقه·۶ سال پیش

بچه!خودت باش!!


اولی:می خوای ازدواج کنی؟

دومی :بله

اولی:وقتی ازدواج کردی به خونواده ی شوهرت رو ندیا سوارت می شن.

دومی:???



اولی:به سلامتی داری جاری دار میشیا!

دومی :بله دیگه.

اولی :خودتو سنگین بگیریا و تو دست و پا خودتو نندازیا وگرنه پشیمون می شی.

دومی:???




یکی بگه بابا ول کنید ادم خوبیش به اینه که خودش باشه.تا کی مثل مجسمه می تونی باشی و مثل بازیگر نقش بازی کنی و چیزی که نیستی رو تظاهر کنی.

تو این دنیا یه عده ادم مهربون باید باشن که مثل خود واقعی شون مهربون باشن .

هر کی هم خواست سواستفاده کنه.

ما می تونیم سواستفاده گران رو از دایره ی زندگیمون خارج کنیم ولی نمی تونیم خودمون نباشیم.که اگه اینجور باشه قدرت اونا رو بیش تر می کنیم تو جامعه.

باید طوری باشه که ادمای خوب دستشون رو گره کنن بهم و اونایی رو که سواستفاده می کنن رو به مرز پشیمونی برسونن نه اینکه خودشونو عوض کنن.

ادم هرجوری باشه دو نفر هم هستن که اون ادمو دوست داشته باشن و سواستفاده نکنن ازش پس باید به همون دو نفر بچسبه و بی خیال بقیه .

۹
۰
Azar
Azar
خدا،زندگی،عشق و دیگر هیچ...!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید