ویرگول
ورودثبت نام
نیلوفر شهابی
نیلوفر شهابی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

بهترین سایت و مطالب انگلیسی برای تقویت ریدینگ آیلتس

سایت کریستال تینکر https://crystalthinker.com/ یک سایت دانشگاهی و آموزشی هست برای اینکه سوال های ضروری هر انسانی راجع به دین ، مذهب ، سبک های زندگی ، تاریخ ملل ها و سبک هایی که در گذشته به بهترین کردن زندگی انسان ها و داشتن آرامش آن ها کمک میکرد میپردازد.

من در اینجا مقالات انگلیسی زبان مینویسم هم برای مخاطبان انگلیسی زبان و برای تمرین و تقویت ریدینگ و رایتینگ آیلتس.


به شما هم توصیه میکنم برای تقویت سطح ریدینگ و حتی رایتینگ و یادگیری کلمه های جدید به سایت من سر بزنید و نظرات خودتون رو با من در میون بزارید اگر راهکاری برای بهتر شدن سایت یا مقاله ای که دوست داشته باشید راجع بهش اطلاعات بیشتری داشته باشید.

کاری که خو.دم به دوستان پیشنهاد میکنم شبی یک مقاله از سایت من بخونن و کلمات جدیدی که در میارن رو ترجمه کنن و حفظ کنن چون با اطمینان بهتون میگم که مقالات ریدینگ آیلتس آکادمیک تقریبا حول محور همین موضوعات میچرخه...
مقالاتی که خودم دوست داشتم این ها بود که براتون لینک هاشو میزارم:

breaking social norms examples

The Oldest Coins in the World

Oldest civilization in the world

social norms examples in school

شما هم نظر بدید توی سایت و من رو برای پیشرفت بیشتر راهنمایی کنید و سایت به دوستاتون معرفی کنید.

https://crystalthinker.com/


سبک زندگیتقویت ریدینگریدینگ آیلتس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید