ویرگول
ورودثبت نام
Novelman.ir
Novelman.ir
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

دانلود رمان قربانی سلطنت فصل اول و دوم

خلاصه رمان قربانی سلطنت :

الینا دختری که سیتیزن کانادا هست و از بچگی روی پای خودش بوده واسه اداره شرکت پدرش برمیگرده ایران چون تنها وارث پدرش هست و مسیح پسرشریک پدرش که به شدت دختر باز و خوشتیپه که شرکت رو مال خودش میدونه و واسه برگردوندن الینا همه کاری میکنه ولی هیچ کدوم خبر نداشتن که پدرهاشون از قبل تصمیم گرفتن که با تحمیل ازدواج به هردوشون درنهایت یک وارث براش شرکت به دنیا بیارن..


برای دانلود رمان قربانی سلطنت اینجا کلیک کنید

میتوانید این رمان را از چنل دانلود کنید برای ورود به چنل کلیک کنید



برای ورود به قصر رمان اینجا کلیک کنید

برای ورود به انجمن قصر رمان اینجا کلیک کنید

قسمتی از متن رمان سلطنت :

همونطور که دراتاق شرکت بزرگ t.a میبستم به منشیم گفتم دگ تلفن رو وصل نکنه جلسات پشت سرهم امروز با مدیرای شرکتای حال به هم زن و اون دسیارای همه عملی که انگار یه قالب رو برداشته باشن و همرو از اون رو زده باشن به حدی خستم کرده بود که فقط نیاز به تنهایی و چیدن یه پلن مفرح واسه شبم رو داشتم . خب از اونجایی که ۱سال میگذره و من فعلا تنها رئیس این امپراطوری بزرگ به حساب میام نمیتونم این سرمایه و امپراطوری که پدرم اقای امینی و دوستش اقای توتونچی باهم ساختن رو ولش کنم.

از اونجایی که من پسری بودم که همیشه تاچشم باز کردم توی عشق و حال بودم و همیشه دنبال یه جایی واسه فرار از کارای پدرم و شریکش بودم و هیچ وقت حاضر به قبول کردن مسوولیت نبودم الان ۱سالی میشد که در نبود الینا(دختر شریک بابام)با توافق پدر و شریکش من مسوولیت چرخوندن این امپراتوری رو به عهده گرفته بودم.


پیشنهاد ما :

1. دانلود رمان ماه مه آلود ⭐️

2.دانلود رمان تب داغ گناه ⭐️

3. دانلود رمان خیانتکار عاشق ⭐️

4.دانلود رمان زندگی سیگاری ⭐️

دانلود رمان سلطنتدانلود رمان عاشقانه سلطنتقصر رمانانجمن قصر رماندانلود رمان عاشقانه
ما فقط برای کسب اطلاعات بیشتر این کار رو راه اندازیم کردیم جهت دریافت بهترین رمان ها => https://novelman.ir/
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید