ویرگول
ورودثبت نام
Mahziyar Dehghan
Mahziyar Dehghan
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

بی کلام قشنگ از نوع اهنگ


خوب از اونجایی که یک برنامه نویسم و خیلی علاقه دارم که آرامش ذهنیم حفظ بشه و بتونم با کمترین حواس پرتی کار کنم هدفون میزاشتم ولی هیچ وقت موزیک پلی نمی کردم .

یک چند مدت بود همینطوری گذشت و به صورت خیلی اتفاقی به یک سایت بر خوردم و دیدم پر از اهنگ های بی کلام تو دسته بندی های متفاوت هست منم که دیدم وقت هست و هدفونم هست روی یکی از اون پلی لیست ها کلیک کردم و یکی از اون ها رو پلی کردم و اونجا بود که دیدم چقدر باحاله .
حالا جالب ترش این بود که من بعد از چند مدت دیدم فقط و فقط با اهنگ های Lo_Fi حال میکنم و میپسندم ، انگار یک حس خاصی رو القا می کنه و انگیزه امو میبره بالا و خلاصه خستگی هامو میندازه بیرون.

خوب دیه مقدمه چینی نمی کنم و میرم سر اصل مطلب اگه توام دوست داری که موقع کارت اهنگ بی کلام گوش بدی اونم تو سبک های خاص خودش بهت سایت های زیر رو پیشنهاد میکنم:

1. والا موزیک ( انتخاب خودم )

2. بیلودی

3. سانگ سرا


خوب رفقا پیروز و پاینده باشید

بی کلامحواس پرتی
برنامه نویس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید