ویرگول
ورودثبت نام
امید فرجی پو
امید فرجی پو
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

معرفی بهترین سریال‌هایی که در عمرم دیدم!

برای اولین بار تو عمرم توسط سریال فرار از زندان با پدیده سریال‌های خارجی آشنا شدم، خیلی از این سریال لذت بردم اما نمی‌خوام این رو تو این لیست بهتون پیشنهاد بدم، در همون سال‌ها هم سریال لاست (گمشدگان) هم خیلی مورد توجه اطرافیانم بود اما هیچ وقت علاقمند به دنبال کردن این سریال نشدم در عوض سعی کردم سریال های متفاوتی رو ببینم و نروم دنبال اینکه ببینم چی الان مورد توجه دیگران هست و منم برم اونو ببینم!
اولین سریالی که بدجوری من رو درگیر خودش کرد و سالیان سال هنوزم به یادش هستم سریال Breaking bad بود، اگر دنبال لیست سریال میگردی و به این مطلب رسیدی و تا الان این سریال رو ندیدی که احتمالش هم کمه اما پیشنهاد می‌کنم آب دستت هست بزار زمین و همین الان این سریال رو دانلود کن و تا تموم نشدنش هم از جات بلند نشو :) اما سریال بعدی که خیلی شخصا ازش لذت بردم اما خب شاید با سلیقه همه جور نباشه سریال West World هست که اگر به فناوری و سریال‌هایی که با آینده و هوش مصنوعی سروکار داره ارتباط خوبی برقرار می‌کنی حتما از همین الان شروع کن به دیدن این سریال و باهاش خودتو تا فصل جدیدش سرگرم کن اما دو مینی سریال هم در یکی دو سال اخیر خیلی سر و صدا کرد و منم خیلی از دیدنشون لذت بردم که خوبیش اینه هم وقت زیادی ازت نمیگیره و هم ارزش بالایی برای وقت گذاشتن دارن اولیش سریال چرنوبیل بود و دومیش سریال The Queens Gambit که حتما این مواردم پیشنهاد می‌کنم در اولین فرصت ببینید.
فیلم و سریال زیاد دیدم اما فعلا این موارد خیلی برام عزیز بودن که خدمتتون معرفی کردم، اگر شما هم این متن رو خوندی و فکر میکردی ممکنه از سریال دیگه‌ای هم اینقدر خوشم بیاد که در موردش بنویسم خوشحال میشم بهم معرفی کنید.
به زودی یه مطلب هم در مورد فیلم‌های موردعلاقم می‌نویسم و شاید یه روزی قسمت دوم این پست را هم براتون بنویسم. (نمیدونم چرا نتونستم براتون چند تصویر زیبا از این سریال‌ها آپلود کنم!)

معرفی سریالبهترین سریالسریال خوبسریال چی ببینم ؟
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید