ویرگول
ورودثبت نام
نوشته های یک سفالگر طبیعتگرد
نوشته های یک سفالگر طبیعتگرد
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

سفر خوب

اولین چیزی که تو سفر مهمه داشتن برنامه س.

همیشه وقتی میخوام با گروه یا تور سفر برم همون اول ازشون برنامه میخوام . گزینه بعد مقصدسفره اینکه جاهایی که سفر میکنی چقدر بکره چقدر در اون فصل و آب و هوا زیبایی داره، همسفر خوب ، اقامتگاه خوب ، تجهیزات مناسب و حتی موسیقی خوب میتونه کیفیت یک سفر رو کاملن تغییر بده.


برای من اولین موضوع مقصده ، چون دوست ندارم ک جاهای تکراری برم همیشه دنبال مکانهای بکر و زیبا هستم . برای همین همیشه بهترین نقاط ایران رو در بهترین زمانش دیدم یعنی وقتی معروف نشده بود ! اتفاقن وقتی جایی خیلی اسم در میکنه دیگه کمتر بهش سفر میکنم …


همسفر خوب هم از نعمتهای بزرگه. برای اینکه بفهمم کسی خوش سفره یا نه نگاه میکنم که چقدر مسئولیت پذیری داره مثلا میشینه بقیه کار کنن یا خودش در انجام امور داوطلب میشه!

خسیس نبودن ، راحت گیر بودن و نازپرورده نبودن هم برام خیلی مهمه مثلا کسی که تو طبیعت پاشو از کفش درنیاره بزنه تو آب خنک رودخونه یا چشمه بنظر من همسفر خوبی نیست ?


سفرطبیعتدوستیهمسفرگردشگری
من دهه شصتیم؛ لیسانسم مهندسی کامپیوتره ،۵ سال فریلنسر بودم و ۱۰ سال کارمند و ۵ساله که سفالگرم. اینجا میخوام راحت و بی نقاب بنویسم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید