ویرگول
ورودثبت نام
تجربه شخصی
تجربه شخصی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

ایده ارسال رایگان بمناسبت هفته جهانی کارآفرینی در سال 1400

https://drive.google.com/file/d/1E4jfI7StNmLeTTtDVU2addc90IEc9Ybu/view?usp=sharing
هفته جهانی کارآفرینی در ایران
هفته جهانی کارآفرینی در ایران


خواستم ایده خودم رو با شما به اشتراک بزارم. امیدوارم برای شما مفید باشه. شاید هم بتونید اجرایی اش کنید. برام مهمه برای مردم مثمر ثمر باشم و به همین علت اون رو به اشتراک میزارم.

برای درک درست ایده از شما دعوت میکنم تا بهش گوش فرا بدید.

در 10 دقیقه برای شما توضیح اش دادم.

من فوآد شعبانی هستم. اگر این ایده براتون جذاب بود و خواستید از من هم در اجراش استفاده کنید، میتونید با من با از طریق ایمیل و یا شماره واتس اپ در تماس باشید:

fouaaad@gmail.com

شماره واتس اپ من : 09194603597

ارسال کالا از طریق سفارشهای اینترنتی (ایده ارسال رایگان )
ارسال کالا از طریق سفارشهای اینترنتی (ایده ارسال رایگان )


ایدهپستارسالاسنپکرونا
فوآد شعبانی هستم و در کنار شما مرور خواهیم کرد تجربه شخصی امان را از هر آنچه میتواند برای شما هم مفید باشد. virgool.io/PersonalExperience
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید