ویرگول
ورودثبت نام
تجربه شخصی
تجربه شخصی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

اینستا کارت؛ ایده ای برای روزهای کرونایی!

شرکت پیکاپ اینستا کارت
شرکت پیکاپ اینستا کارت


اینستاکارت، شرکت تحویل مواد غذایی و پیکاپ، به دنبال استخدام 300000 کارگر در سراسر آمریکای شمالی است تا تقاضای فزاینده برای تحویل مواد غذایی را برآورده کند، زیرا از میلیون ها نفر خواسته شده است که برای محدود کردن شیوع ویروس کرونا در خانه بمانند.

خرید خوار و بار با اینستا کارت
خرید خوار و بار با اینستا کارت


این شرکت قصد دارد این "خریداران با خدمات کامل" را طی سه ماه آینده وارد کند. Instacart به کاربران این امکان را می دهد که از فروشگاه های مواد غذایی مانند Whole Foods، Costco، Safeway و غیره خرید کنند تا به خانه هایشان تحویل داده شود.

پلتفرم ارائه خدمات پیکاپ خوار و بار در ایالات متحده (اینستا کارت)
پلتفرم ارائه خدمات پیکاپ خوار و بار در ایالات متحده (اینستا کارت)

آپوروا مهتا، بنیانگذار و مدیر عامل اینستاکارت گفت: «از آنجایی که افراد بیشتری در این مدت به دنبال فرصت‌های درآمدی انعطاف‌پذیر و فوری هستند، امیدواریم که Instacart بتواند منبع درآمد اضافی برای کسانی باشد که به دنبال کسب درآمد هستند و در عین حال برای جوامعی که در آن زندگی می‌کنند نیز ارائه دهد.

منبع : یو اس ای تودی

  • ایده به صورت صوتی اینجا بارگذاری شده در چند دقیقه که میتونید گوش بدید.

من فوآد شعبانی هستم. اگر این ایده براتون جذاب بود و خواستید از من هم در اجراش استفاده کنید، میتونید با من با از طریق ایمیل و یا شماره واتس اپ در تماس باشید:

fouaaad@gmail.com

شماره واتس اپ من : 09194603597


خوار و بارپیکاپحمل و نقلفروشاستخدام
فوآد شعبانی هستم و در کنار شما مرور خواهیم کرد تجربه شخصی امان را از هر آنچه میتواند برای شما هم مفید باشد. virgool.io/PersonalExperience
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید