ویرگول
ورودثبت نام
برنامه نویس تنها
برنامه نویس تنها
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

شاید عرفه لحظه برگشتن ما شد ...

آدم بد قولی نبودم هیچ وقت

همیشه کاری که ازدستم بر میومد رو به بهترین نحو انجام میدادم

اما از وقتی این بدهی های لامذهب وارد زندگیم شد ، روز به روز بدبختتر و بدقول ترم کرد.

همه اونایی که یه روزگاری مفت و مجانی براشون کار میکردم الان طلبکار هستن و با یه نمیتونم انجام بدم همه گذشته رو میندازن دور.

بخدا که اگه مشکل نداشتم براشون انجام میدادم و بدقولی نمیکردم

دارم سه شیفت کار میکنم بخدا که نمیرسم .

کاش آدما به خاطر سود خودشون بهم احترام نمیزاشتن.

خسته شدم از این زندگی

امروز روز عرفه است و از ته دل دعا میکنم مشکلات همه اونایی که مثل من گیر کردند تو زندگی حل بشه.

دوستانی که دارین این مطلب رو میخونید خواهش میکنم برام دعا کنید . خیلی خسته شدم از این وضعیت.

عرفهگرفتاریدعازندگی
دل نوشته های روزانه یک برنامه نویس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید