ویرگول
ورودثبت نام
Poetic Ipek
Poetic Ipek
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

سلامی دوباره پس از مدت‌ها

سلام

بعد از اینکه اولین پست رو گذاشتم به کرار تلاش کردم برای نوشتن ولی حاصل چیزی نشد که دلچسب واقع بشه(لااقل برای خود کامل گرای من)؛ به همین دلیل دومین پست خیلی با تاخیر گذاشته میشه.

از جایی که انسان کامل گرایی هستم، صبر کردم تا با بهترین متن ها میزبان وقت و نگاه ارزشمندتون باشم ولی از طرف دیگه من هم یکی از مخلوقات ناقص و منحصر بفرد خالق عالم هستی هستم؛از ابتدای مسیر هم بنا به این بود که باهم پیشرفت کنیم، من بنویسم و شما با لطفتون منو همراهی کنین.

بنا به دلایلی که در چند خط بالاتر گفتم، استارت کار رو با همین کیفیتی که هست میزنیم به امید پیشرفت های روزافزون برای من و شما دوستان و همراهان عزیز.✨

دوستدار شما: "poetic ipek"

".Let your words take flight with the beauty of a poetic butterfly"
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید